וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "שוב שיחקתי את הטניס הטוב בחיי"

השוויצרי חגג עוד שבועיים נהדרים באוסטרליה שהסתיימו בתואר גרנד סלאם 16 בקריירה. מארי: "אין ספק שאני מתקרב לתואר"

גם הכושר הנהדר בו הוא נמצא לא עזר היום (ראשון) לאנדי מארי. הסקוטי הגיע לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה בסטייל, אבל שם פגש את רוג'ר פדרר ונכנע 6:3, 6:4, 7:6. מי שהספיד את השוויצרי האגדי ייאלץ להמתין לפחות עוד קצת.

"הצגתי שוב את הטניס הטוב בחיי בשבועיים האחרונים. זה מיוחד גם בגלל שזה הגרנד סלאם הראשון בו אני זוכה כאבא", אמר פדרר, שלקח הביתה 2.1 מיליון דולר בזכות הזכייה היוקרתית, תואר הגרנד סלאם ה-16 שלו בקריירה למי ששכח, "זה היה משחק פיזי בהתחלה. שנינו מאוד רצינו לנצח בנקודות הארוכות והפתיחה הייתה חשובה כי היא הייתה כל כך אינטנסיבית".

פדרר התייחס גם לכך שבמערכה השלישית הוא כבר ניצב בפיגור 5:2 לפני שחזר לניצחון: "לא הייתה סיבה לפאניקה. עדיין הובלתי 0:2 במערכות. גם בשלב הזה עדיין הייתי מרוצה מאיך שהמשחק התפתח".

מארי עצמו זכה למילות עידוד מהיריב ("אתה טוב מדי מכדי לא לזכות בגרנד סלאם, אז אל תדאג לגבי זה") והתייחס לאפשרויות שהחמיץ באותה מערכה השלישית: "הוא פשוט התחיל לשחק הרבה יותר טוב במערכה השניה, שבה אין ספק שהגיע לו לנצח. הייתי בטוח שאני אוכל לנצל את האפשרויות במערכה השלישית, אני בטוח שהגיע לי למשוך את זה לארבע מערכות לפחות, אבל זה לא קרה.

"אני חושב שהרמה של פדרר בטורנירי גרנד סלאם היא מאוד עקבית", הוסיף הסקוטי, "יכול להיות שבטורנירים אחרים הוא מנסה קצת יותר דברים. יש לו את אותן חבטות גדולות, אבל הוא פשוט מבצע פחות טעויות".

מארי התייחס גם להפסד הקודם שלו לפדרר בגמר גרנד סלאם, לפני שנתיים בארצות הברית: "במשחק הערב הייתי יותר קרוב ממה שהייתי באליפות ארצות הברית. אין ספק שאני מתקרב לתואר, והתוצאות שלי בטורניר הגרנד סלאם מוכיחות את זה. אני לא מאוכזב יתר על המידה. יש לי עוד קריירה ארוכה ויהיו לי עוד הזדמנויות.

אגב, באליפות השנה נכחו 653,860 צופים, מה שהיווה שבירת שיא בהיסטוריה של הטורניר אחרי שבשנה שעברה צפו בטורניר קרוב ל-50 אלף פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully