וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל: "חזרנו עם הרבה אומץ וזה מעודד מאוד"

מאמן סקרמנטו אופטימי למרות ההפסד 103:96 לשארלוט, בו נקלעו הקינגס לפיגור 26. אוואנס הפצוע: "מקווה שאחזור לעצמי"

"אמרתי לשחקני שג'ראלד וואלאס הוא שחקן שרק משתפר וממצה עכשיו את הפוטנציאל שלו", אמר מאמן סקרמנטו קינגס, פול ווסטפאל, בתום הפסד קבוצתו 103:96 לשארלוט. וואלאס קלע שיא עונה של 38 נקודות עבור שארלוט, כולל 17 ברבע השלישי בו פתחו הבובקאטס פער של 23 נקודות, והיווה את ההבדל בין שתי הקבוצות. עמרי כספי אמנם לא פתח בחמישייה, אבל קלע 14 נקודות, מסר 4 אסיסטים והוריד 4 ריבאונדים ב-27 דקות משחק, והביא איתו אנרגיה והגנה טובה.

"היו לנו דקות יציבות וטובות והיו לנו דקות נוראיות", הוסיף ווטפאל, והתייחס לחוסר היציבות של קבוצתו, שרשמה הפסד תשיעי בעשרת משחקיה האחרונים. "חזרנו ברבע הרביעי בעזרת מאמץ גדול. יש לנו שחקנים שיכולים להיות במקום שג'ראלד וואלאס נמצא בו עכשיו, ואנחנו רק יכולים ללמוד מההפסד הזה. חזרנו עם הרבה אומץ וזה מעודד מאוד, זה מה שאנחנו צריכים לקחת מהמשחק הזה".

בעוד שקווין מרטין זרק 25 פעמים לסל היריבה וקלע 25 נקודות, טייריק אוואנס, מי שהוליך את הקינגס בהעדרו של מרטין, קלע רק 7 נקודות. אוואנס סבל מפגיעה במותן, ואמר על הפציעה ממנה הוא סובל: "זה קרה במשחק הקודם, צלעתי, וכשהתעוררתי זה כאב לי. ידעתי שלא אוכל לזוז טוב ולסדר לעצמי מצבי קליעה, ורק ניסיתי לסדר לאחרים מצבים, אני מקווה שאחזור לעצמי מהר".

"היתה לנו הזדמנות ללחוץ עליהם, וזה מה שעשינו", אמר ג'ראלד וואלאס בסיום, "ניצלנו את המגרש הפתוח והלכנו לטבעת, ההגנה שלנו עזרה לנו בזה". על כך שנבחר לאולסטאר אמר וואלאס: "זה דבר גדול לא רק עבורי, אלא גם לקבוצה ולעיר שארלוט. סוף-סוף יש לנו מישהו באולסטאר כדי לייצג את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully