וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט: "רוצים להשאיר את החודש השחור הזה מאחורינו"

31.1.2010 / 14:02

עטר נחבל, בלדוט נפצע, בני יהודה רשמה משחק חמישי ללא ניצחון והקפטן יודע: "הכל הולך קשה". הנחמה: זנדברג משתלב

"קשה להסביר את מה שקורה לנו בזמן האחרון, אנחנו באמת רוצים להשאיר את החודש השחור הזה מאחורינו", כך אמר הבוקר (ראשון) קפטן בני יהודה אסי בלדוט, אחרי שהקבוצה סיימה אמש בתיקו 1:1 עם הפועל פתח תקווה והשלימה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. בלדוט עצמו, שכבש את השוויון בפנדל בדקה ה-52 ונפצע בעת כיבוש השער, סובל ממתיחה חזקה במפשעה ואף קיים חשש לקרע שעלול להשביתו למספר שבועות.

"הכל הולך קשה במשחקים האחרונים, אין לי שום הסבר הגיוני לזה. אנחנו לא כובשים ממצבים שפעם היינו נותנים מהם גול, ומצד שני מקבלים גולים מחצאי מצבים של היריבות שלנו. זו תקופה כזו ששום דבר לא הולך", הוסיף הקפטן.

גם אתמול נאלץ המאמן גיא לוזון לבצע חילוף מוקדם, וזאת בשל פציעתו של החלוץ אלירן עטר, שנפגע באזור הגב התחתון לאחר התנגשות עם יוסי שקל, שוער הפועל פתח תקוה, כבר בדקה העשירית. על פי אבחנת הצוות הרפואי, סובל עטר מחבלה בשרירי האגן ובגב התחתון, ונראה שהוא צפוי לקבל מספר ימי מנוחה בכדי להכשירו למשחק הבית הבא של הקבוצה, בשבת נגד בית"ר ירושלים בבלומפילד. הקשר לירן כהן שוחרר מהקבוצה והצטרף לבני סכנין.

"גם הפציעות וההרחקות הן חלק מחוסר המזל שעובר עלינו בתקופה האחרונה", הוסיף בלדוט. "נצטרך לקחת ניצחון אחד בכוח, גם אם זה לא יהיה בצורה הכי יפה כדי לצאת מהתקופה הזו. הרי מדובר באותם שחקנים שעשו תוצאות יפות מאוד בתחילת העונה. היו אתמול דקות ששיחקנו טוב והכדור פשוט לא נכנס, וחבל. אני מקווה שנצא מהתקופה הזו כמה שיותר מהר", סיכם הקפטן הפצוע.

בצוות המקצועי היו מרוצים מהשתלבותו של קשר הרכש מיכאל זנדברג, שערך אמש את הופעת הבכורה שלו במדים הזהובים. "רואים שמיכאל עדיין חלוד קצת, ואני מאמין שהוא יילך ויישתפר ככל שיעבור הזמן", אמר לוזון, "אין ספק שזה שחקן שיוסיף לנו המון".

ארגון האוהדים "אריות יהודה", שפתח במחאה כנגד הנהלת הקבוצה, החרים אמש את המשחק. חלק מהאוהדים החליטו להישאר מחוץ לאצטדיון, בעוד אחרים בחרו שלא להגיע כלל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully