וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שפונגין סיכם לשלוש שנים בניקוסיה

31.1.2010 / 12:50

על פי הסיכום, המגן יעבור לקפריסין החל מתחילת העונה הבאה. מאיוקה נחת וחזר לאימונים, שבחים לבוזגלו: "הוא נכנס רעב"

מגן מכבי תל אביב יובל שפונגין סיכם לשלוש שנים באפואל ניקוסיה מהליגה הקפריסאית. החוזה הוא החל מתחילת העונה הבאה, כשהמגן מסיים את חוזהו בקרית שלום. כזכור, שפונגין, שאיבד את מקומו בהרכב לטובת דור מלול, ביקש להשתחרר כבר העונה, אך במכבי סירבו לשחררו גם בשל וטו שהטיל המנג'ר אבי נמני, וכן סירובו של הבעלים מיטש גולדהאר לשחררו מהסגל גם בעד התמורה הכספית שהציעו הקפריסאים.

חלוץ מכבי תל אביב עמנואל מאיוקה נחת הבוקר (ראשון) בישראל, וכבר הגיע לאימון הבוקר של הצהובים. מאיוקה, כזכור, ששהה עם נבחרת זמביה באליפות אפריקה, הגיע לישראל באיחור של יומיים לאחר שכבר היה אמור לנחות בלילה שבין חמישי לשישי. מאיוקה התעכב בשל קבלת פנים חגיגית שנערכה לנבחרת הזמבית אצל הנשיא, וכן בעקבות עיכובים נוספים בטיסות ההמשך לישראל.

בתוך כך, בקבוצה נרשמה שביעות רצון רבה בעקבות הניצחון אמש (שבת) 2:3 על הפועל עכו, שהגיע לאחר שהקבוצה חזרה פעמיים מפיגור, ואף סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של אנדריי קומאץ, שיחסר לקבוצה במשחק הבית הקרוב מול הפועל רעננה.

בקבוצה ציינו במיוחד את האופי של השחקנים, שלא נשברו מהפיגור במגרש החוץ הקשה, ומי שקיבל שבחים היה הקשר מאור בוזגלו, שנכנס בשלהי המחצית השנייה, בישל ליוסי שבחון את השוויון 2:2, והגבהה נוספת שלו הביאה לשער הניצחון של איליה יברויאן. "מאור היה מצוין, אפשר היה לראות שהוא נכנס רעב מאוד למשחק", אמר גורם במועדון, "יותר חשוב שהוא שיחק בלי פחד, נכנס לתיקולים והיה מאוד מעורב במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully