וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "צריך לברך את גוטי על הבישול הנפלא הזה"

סרחיו ראמוס שיבח את קשר ריאל מדריד אחרי הניצחון ההיסטורי על לה קורוניה. בוסקטס: "זלאטן אובססיבי לכבוש, אבל זה יגיע"

הרבה לחץ השתחרר אמש (שבת) בריאל מדריד, אחרי הניצחון 1:3 על לה קורוניה. זה הרבה מעבר לניצחון על קבוצה מצוינת, זה הרבה מעבר לניצחון שהושג על אף חיסורים רבים שנגרמו בגלל פציעות והרחקות, זה הרבה מעבר לניצחון חוץ במגרש קשה - זה ניצחון בריאזור, הנאחס הגדול של הקבוצה, האיצטדיון שבו ה"מרנגס" לא ניצחו כבר 19 שנה. בקבוצה יודעים שהניצחון הזה שווה הרבה יותר משלוש נקודות, מכיוון שהוא יכול לסמל על הייחוד של העונה הזאת, שאם דווקא עכשיו הקבוצה מצליחה לנצח את לה קורוניה בביתה - הרי שהכל אפשרי, גם להדביק את המכונה הבלתי ניתנת לעצירה של ברצלונה.

"כבר מהפתיחה תקפנו והלכנו על ניצחון", אמר המאמן הגאה מנואל פלגריני, "התייחסנו למשחק הזה כמו לגמר, מול יריב קשה. אני מסופק מאוד מהניצחון, מכיוון שבאופן מסורתי זה מגרש קשה עבורנו, והפעם שיחקנו מצוין, במיוחד בחצי הראשון.

"על אף שהיינו בלחץ בסיום, אחרי שספגנו את הפנדל, הייתי בטוח בניצחון. הליגה תהיה פתוחה עד שהסיפור יהיה סגור מבחינה מתמטית, ואנחנו נמשיך להילחם עד הסוף".

גם סרחיו ראמוס גאה בקבוצה על הניצחון החשוב. "המשימה הושלמה", אמר המגן, ששיחק אמש במרכז ההגנה, "הוצאנו את הניצחון אחרי הרבה שנים בלי לנצח פה". ראמוס אף שיבח את גוטי, על מסירת העקב הנפלאה שלו לבנזמה בשער השני: "אני חושב שצריך לברך אותו על מסירה כזו, זה היה נפלא".

ברצלונה לא עוצרת

אבל עם כל הכבוד לריאל, היא עדיין רחוקה חמש נקודות מהפסגה, כששם ניצבת לה גאה אלופת אירופה ברצלונה, שאתמול רשמה ניצחן רביעי ברציפות (ושמיני בתשעת המשחקים האחרונים), 0:1 על ספורטינג חיחון. ברסה מוליכה את הטבלה עם 52 נקודות מ-60 אפשריות, כ-87 אחוזי הצלחה.

"זה היה ניצחון טוב עבורנו, באיצטדיון שבו מעט מאוד קבוצות ניצחו", אמר בסיום מאמן הבלאוגרנה פפ גוארדיולה, "הניצחון מסמל על הרבה איכות. לא קיבלנו את ההחלטות הנכונות בשליש האחרון, וזה מנע מאיתנו להגדיל את הפער. מנגד, אני מרוצה מהיכולת ההגנתית שלנו, כי הם לא הגיעו כמעט למצבים מולנו".

סרחיו בוסקטס התייחס לבצורת של זלאטן איברהימוביץ', שגם אתמול החמיץ כמה הזדמנויות. "הוא עושה עבודה מצוינת עבורנו, הוא לוחץ על ההגנה, יוצר חורים, מאיים על ההגנה", אמר בוסקטס על השבדי, שלא כבש מאז שהקבוצה חזרה מפגרת החורף, "השערים עוד יגיעו. אולי הוא קצת אובססיבי, אבל זה יגיע בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully