וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 נקודות לכספי בהפסד סקרמנטו לשארלוט

הפורוורד הישראלי עלה מהספסל ותרם גם 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אבל הקינגס נכנעו 103:96 לבובקאטס

מאז הניצחון הנהדר ההוא על דנבר לפני שלושה שבועות, סקרמנטו קינגס בצניחה. הלילה (בין שבת לראשון) ספגו עמרי כספי וחבריו הפסד תשיעי בעשרת משחקיהם האחרונים, כשנוצחו בביתם 103:96 על ידי שארלוט. זאת היתה הפעם השניה החודש שהקינגס מפסידים לשארלוט, ושוב בהפרש קטן כשהדקות האחרונות של המשחק צמודות. כספי לא פתח בחמישייה אלא עלה מהספסל כארבע דקות לסיום הרבע הראשון, והזכיר את אותו כספי אנרגטי וחסר מורא שהתרגלנו לראות. הישראלי שיחק 27 דקות בהן קלע 14 נקודות ב-4 מ-8 מהשדה (2 מ-4 לשלוש, 4 מ-5 מהקו), הוריד 4 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים, אחד מהם נחוש ומתוחכם לקווין מרטין. בסופו של דבר הקינגס הציגו משחק חסר יציבות, ונכנעו למשחק ענק של ג'ראלד וואלאס, שקלע 38 נקודות (12 מ-18 מהשדה) והוריד 11 ריבאונדים. בעקבות ההפסד הידרדרו הקינגס למאזן 30:16, ואילו שארלוט שיפרה את לה ל-22:24.

סקרמנטו פתחה מצוין את המשחק, והפציצה 33 נקודות ברבע הראשון לעומת 29 של שארלוט. כספי לא פתח בחמישייה, ונכנס רק כארבע דקות לסיום הרבע כשהחליף את ג'ייסון תומפסון. שלוש דקות לסיום הרבע הראשון מסר כספי אסיסט שכולו לחימה לקווין מרטין, כשחטף כדור ובנגיעה, תוך כדי השתטחות, מצא את מרטין מתחת לסל. כספי פתח ברבע השני, ופתח אותו היטב עם שלשה ועוד נקודה אחת משתיים מהקו. בהמשך הרבע הוסיף כספי עוד שתי נקודות מהקו, אבל רבע מצוין של נאזי מוחמד הוריד את שארלוט ביתרון 54:56 למחצית.

הרבע השלישי היה כולו שארלוט, או יותר נכון כולו ג'ראד וואלאס, שהפציץ בו 19 נקודות. הקינגס נעצרו על 13 בשלישי, כספי הוסיף שלשה למאזנו, ושארלוט פתחה בסיומו פער של 23 הפרש. הקינגס עלו לרבע הרביעי בטירוף, ועצרו את הבובקאטס על 5 נקודות ב-9 הדקות הראשונות, ביצעו ריצת 0:10 וצימקו ל-95:87 שלוש דקות לסיום. 2:07 לסיום כספי לקח אחריות וביצע מהלך של סל ועבירה על פליפ מארי. הקהל בארקו ארינה דחף את שחקניו, לחץ של כספי אפשר למרטין לחטוף ולהטביע, וההפרש צומק ל-4, אבל סל של פלטון הקפיץ את ההפרש ל-6 כשעל הלוח 20 שניות. ג'ייסון תומפסון החטיא שתיים מהקו, והוציא לקינגס את הרוח מהמפרשים.

קווין מרטין הוליך את קלעי סקרמנטו עם 31 נקודות ב-11 מ-25 מהשדה, וכל זה ב-36 דקות. טייריק אוואנס, הכוכב של הקינגס בהדרו של מרטין, היה חלש מאוד וקלע רק 4 נקודות ב-2 מ-5 מהשדה. אוואנס הוסיף 7 אסיסטים למאזנו ב-29 דקות משחק, וכשמרטין זורק 25 פעמים, ברור לאן נעלמו הזריקות של אוואנס במשחק. ג'ייסון תומפסון קלע 12 והוריד 16 ריבאונדים, אך כאמור, רעדו לו הידיים מהקו בדקות ההכרעה. מלבד ג'ראלד וואלאס שהפציץ 38 לבובקאטס, נאזי מוחמד קלע 17 והוסיף 10 ריבאונדים, פליפ מארי הוסיף 13 מהספסל וסטיבן ג'קסון קלע 13 ומסר 8 אסיסטים. ריימונד פלטון היה מינורי מאוד עם 6 נקודות ו-5 ריבאונדים למנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully