וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי פספסה הזדמנות להיצמד לצמרת

החבורה של וולטר מצארי שוב לא הפסידה, אך סיימה ב-0:0 בלבד עם גנואה, והיא עדיין במקום הרביעי. בארי-פאלרמו 2:4

יממה לפני שקבוצות הצמרת ייכנסו למעגל המשחקים, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-22 באיטליה עם שני משחקים, כאשר בראשון ניצחה בארי את פאלמרו 2:4 בקרב בין שתיים מהקבוצות המפתיעות והמרעננות ביותר העונה, בעוד במפגש השני חילקו נאפולי וגנואה את שלוש הנקודות בצורה שווה, לאחר שסיימו ב-0:0 מאכזב.

בארי - פאלרמו 2:4

פתיחה מוחצת של המארחים הוציאה את האוויר מהמפרשים של פאלרמו. כבר בדקה ה-5 איצטדיון סן ניקולה יצא מגדרו כשלאונרדו בונוצ'י כבש וקבע 0:1. שתי דקות לאחר מכן אדגר אלברז הוכיח טאצ' נהדר וקבע 0:2. בדקה ה-28 חזרו הסיציליאנים למשחק, כשאדינסון קאבני המשיך כדור רוחב פנימה. בדקה ה-54 הושלך הס בסן ניקולה כשחאבייר פסטורה כבש את השוויון. קשר פאלרמו בעט לפינה הרחוקה וקבע 2: 2. אבל לפאלרמו לא היה זמן לשמוח. דקה לאחר מכן הורחק הקפטן פאביו ליבראני בכרטיס אדום (צהוב שני) לאחר שביצע עבירה על אלסנדרו גאזי. בארי ניצלה את חסרונו מצוין, ובדקה ה-61 החזירה לעצמה את היתרון. כריסטיאן מלינטה הכשיל את בארטו הברזילאי ברחבה, והחלוץ כבש בעצמו מהנקודה הלבנה וקבע 2:3 למארחת. בדקה ה-85 הבטיחה בארי את הניצחון כשהמחליף ולדימיר קומאן בעט שטוח פנימה וקבע 2:4.

נאפולי - גנואה 0:0

אם דיברנו קודם לכן על הפתעות, אין ספק כי נאפולי מהווה עד כה את ההפתעה הנעימה מכולן. עם 37 נקודות, הקבוצה הסימפטית מדורגת במקום הרביעי בטבלה, שלוש בלבד מהמקום השני אותו מאכלסת מילאן. אם מוסיפים למשוואה 14 משחקים רצופים ללא הפסד, החבורה של וולטר מצארי קיוותה להשיג הערב שלוש נקודות על מנת להמשיך את המומנטום המצוין, אלא שלגנואה היו תכניות אחרות. גנואה הלא-יציבה הציגה משחק הגנתי מוצלח, ועל אף שנאפולי שלטה והיתה מסוכנת יותר, לוח התוצאות הסופי הראה 0:0 בסיום, ונאפולי מפספסת הזדמנות פז להיצמד לצמרת הגבוהה, לפחות באופן זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully