וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "רק התוצאה מעניינת אותי"

דור בלך

30.1.2010 / 19:29

מאמן בית"ר ירושלים המשיך להדוף את הביקורות אחרי התיקו נגד באר שבע, שם טוענים שהאדום שספג שמעון הרוש אינו חוקי

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

רגע אחרי עוד משחק מביך לבית"ר ירושלים, קשה לזהות נקודות אור בבית"ר ירושלים. מחזיקת גביע הטוטו הטרייה נתקלה בעוד יריבה קשה מבחינתה, הפועל באר שבע, וחילצה בשיניים 1:1 דרמטי עם שער שוויון של תומר בן יוסף בנגיחה. את הבית"רים הצליח חנן פדידה להביך עם שער יתרון כבר אחרי שתי דקות, שגרם ללחץ בטדי אצל השחקנים, שראו איך הם מסיימים משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ליגה.

שום שוב זועף

בסיום המשחק, יצחק שום, מאמן בית"ר ירושלים, זעף כמעט כהרגלו, ואמר: "שיחקנו כדורגל, הגענו לאינספור מצבים וניצלנו זאת רק בדקה האחרונה. אני מתעסק רק עם תוצאה ורק היא מעניינת אותי. שיחקנו טוב, אבל לא הבקענו וזה הדבר היחיד שמפריע לי. הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וזו בית"ר ירושלים".

כהרגלם בעונה האחרונה, בבית"ר ירושלים סירבו לדבר עם התקשורת לאחר המשחק פרט ליצחק שום שהתראיין לטלוויזיה מכורח חוק של ההתאחדות לכדורגל, כשגם את הראיון הזה נטש באמצע.

למרות שקפטן הקבוצה אבירם ברוכיאן נכנס כמחליף בדקה ה-64, סרט הקפטן נותר על זרועו של קפטן הקבוצה בעונה שעברה אריק בנאדו. כזכור, סרט הקפטן הועבר לברוכיאן בהוראת היו"ר איציק קורנפיין בתחילת העונה.

עזורי מאוכזב

גיא עזורי, מאמן הפועל באר שבע, לא הסתיר את אכזבתו מאיבוד היתרון בדקת הסיום, ואמר: "היה לנו מזל היום, אבל גם עם זה אנחנו יורדים מאוכזבים כי ספגנו בדקה ה-90. מאכזב לסיים כך. הראש שלנו במה שהיה עכשיו, ולא במכבי חיפה, למרות המורחקים והפצועים. אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו, רצינו לנצח וכבר הובלנו, בית"ר יזמה יותר וברור שהם הפעילו עלינו לחץ. נלחצנו יותר מדי לקראת הסיום".

“בית"ר קבוצה טובה וידענו לקראת מה אנחנו באים", סיפר כובש שער היתרון, חנן פדידה. "עמדנו בצורה מדהימה היום וכבר אחרי ה-0:1 היינו צריכים לגמור את המשחק. יש הרבה אנשים שליכלכו בשבועות האחרונים והתשובה שלי היא על המגרש. יש לנו קבוצה מצוינת ובמשחקים הבאים נהיה עוד יותר טובים".

בהפועל באר שבע טוענים כי האדום שספג שמעון הרוש בתוספת הזמן אינו חוקי, מכיוון שלא ספג כרטיס צהוב במהלך המשחק. כזכור, השופט זיו אדלר נתן לבית"ר ירושלים יתרון לאחר שהרוש נגע בידו, כשבהמשך המהלך תיקל מאחור שחקן של בית"ר. השופט הוציא למגן ב"ש צהוב ומיד לאחר מכן אדום, ולא הראה לו את הצהוב פעמיים. בקבוצה יבררו מחר בהתאחדות האם ניתן להעניק שני כרטיסים צהובים על אותו מהלך ואם לא, יפנו להתאחדות כדי שיבטלו את האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully