וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע סיימו ב-1:1

בית"ר ירושלים ספגה שער מוקדם מפדידה והפועל ב"ש (2), אבל נמנעה מהפסד מביך אחרי שבן יוסף הישווה בתוספת הזמן ל-1:1

לאחר הזכייה בגביע הטוטו, דיברו שחקני בית"ר ירושלים על האפשרות שסוף סוף הם ייצאו לדרך חדשה אחרי העונה הלא ברורה שעוברת עליהם. אלא שבינתיים להפועל באר שבע היו תוכניות משלה לצאת ממשבר קבוצתי שפוקד אותה, הייתה קרובה לנצח, אבל בסופו של דבר סיימה עם 1:1 מחמיא, שבכל זאת משאיר את בית"ר מתוסכלת. גיא עזורי, שהיה קרוב לניצחון שני העונה על בית"ר ירושלים, בכל מקרה דאג להעמיק את המשבר בבירה, כשנראה ששום תואר מלבד גביע המדינה לא יכול להשאיר את כיסאו של יצחק שום יציב.

שמעון הרוש עם ברק בדש שחקני הפועל באר שבע חוגגים כיבוש שער. מגד גוזני
עקיצה ב-120 שניות. שחקני הפועל באר שבע חוגגים כיבוש מהיר/מגד גוזני

אז הפועל רעננה לא היוותה יריב שקול וראוי לבית"ר, אבל באר שבע בהחלט כן. ההגנה של הירושלמים נתפסה עם המכנסיים למטה כבר אחרי 120 שניות, כשחנן פדידה ניצל טעות של איתן טיבי, וכבש שער יתרון שנשמר עד הסיום. גם אחרי אינספור החמצות של טוטו תמוז, ברק יצחקי וחבריו, שחקניו של יצחק שום שוב לא הצליחו לעשות דבר והיו קרובים למשחק נוסף שבו הם מפסידים, עד שהגיע תומר בן יוסף, שהציל את בית"ר ירושלים ממבוכה בזכות שער בנגיחה מכדור קרן בתוספת הזמן.

בבאר שבע, שם קיוו לא להפסיד לבית"ר אחרי שני ההפסדים האחרונים בליגה, מבינים שהעונה הזו יכולה ללכת לכיוונים שונים לגמרי ממה שתוכנן, ולמרות שהם יכולים אולי להתאכזב, אפשר לומר שהתוצאה הזו אמורה להיות משביעת רצון מבחינתם. גיא עזורי ערך מספר שינויים בהרכב והחליט לוותר בהרכב הראשון על אוהד קדוסי, תוך שהוא נותן צ'אנס לפדידה ולברק בדש, שעשו את העבודה וכמעט והעניקו ניצחון שמיני לבאר שבע, אבל נגד מכבי חיפה בשבוע הבא הם יאלצו להסתדר ללא בדש עצמו ושמעון הרוש, שהורחקו בדקות האחרונות אחרי טעויות מטופשות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מהלך המשחק

דקה 2 - גול! עוד בשלב הגישושים איבוד כדור בחלק האחורי של בית"ר אצל איתן טיבי הוביל להשתלטות של חנן פדידה, שלא חשב יותר מדי לפני ששחרר פצצה מ-20 מטר לפינה השמאלית של אריאל הרוש, 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 5 - פאולו דה לה האסה העביר כדור עומק מצוין שחלף על פני הגנת הפועל באר שבע לעמית בן שושן, ששיחרר בעיטה לא מספיק חזקה, שנעצרה אצל טברטקו קאלה.

דקה 8 - ברק יצחקי העביר כדור טוב לטוטו תמוז, שהתקדם ובעט פגז מעל השער.

דקה 33 - אחרי דקות מתות, ניסה מוחמד אדמו את מזלו עם בעיטה חזקה מרחוק, אבל היא עברה מעל השער של הרוש.

דקה 45 - עידן ורד קיבל כדור מצד שמאל והרים מדויק מאגף ימין לראש של ברק יצחקי, שהשתלב בהתקפה ונגח מצוין, אך קאלה הדף לקרן.

דקה 58 - התקפה מתפרצת של הפועל באר שבע הסתיימה עם בעיטה של ברק בדש, ששלף את הרגל מקצה הרחבה, אבל הכדור שלו חלף ליד השער.

דקה 66 - אבי ריקן הכניס כדור מצוין לעמית בן שושן, שהעדיף ללכת על בעיטה במקום למסור, ושלח את הכדור החוצה.

דקה 70 - יצחקי קיבל מסירה מברוכיאן המחליף למרכז הרחבה ובעט מול קאלה ברשלנות מעל השער.

דקה 75 - עידן טל קיבל כדור ועשה את הסיבוב, ובמצב שהוא חופשי הוא שיחרר בעיטה חזקה, שחלפה רק ליד השער.

דקה 79 - בית"ר ירושלים כבשה שער חוקי שנפסל בטענת נבדל, אחרי שתמוז הגיע לכדור בקו אחד עם ההגנה של באר שבע, וכבש, אך הקוון הרים דגל והשופט, זיו אדלר, החליט שהכדור הובקע מעמדת נבדל.

דקה 88 - הגבהה טובה של אבי ריקן מצד שמאל הגיעה אל תמוז, שעלה לנגיחה, אבל קאלה היה במקום כדי להדוף לקרן.

דקה 90 - גול! כדור הקרן הגיע לראש של תומר בן יוסף, שניצל יציאה רעה של קאלה, ועלה מולו עם שער נגיחה מצוין, שקבע 1:1.

דקה 90 - מיד לאחר השער ביצע בדש עבירה גסה מאחור על אבי ריקן וראה את הכרטיס האדום, שהשאיר את באר שבע בעשרה שחקנים.

דקה 95 - שמעון הרוש ביצע עבירה, מה שזיכה אותו בכרטיס צהוב שני ובאדום מיותר.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי (עידן טל 28), תומר בן יוסף, אריק בנאדו, אבי ריקן, קובי מויאל (אבירם ברוכיאן 64), פאולו דה לה האסה, עידן ורד, עמית בן שושן (חן עזריאל 76), טוטו תמוז, ברק יצחקי.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; אייל שן, דנילו מוריירה (נדב קידר 50), וויליאם סוארס, שמעון הרוש; משה אסולין, יוסי אופיר (דנדי אוקוגו 71), מוחמד אדמו, דוד רביבו; חנן פדידה (מאור מליקסון 62), ברק בדש.

טוטו תמוז שחקן בית"ר ירושלים חולף על פני וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
חגגו יותר מדי את גביע הטוטו? תמוז במאבק עם סוארס בדרך לעוד החמצה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully