וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה 79:101 את מכבי חיפה

גלבוע/גליל הובסה באשקלון 84:68, נתניה נחלצה מפיגור גדול וניצחה 76:81 בנהריה, בני השרון דרסה 55:96 את רמת גן

המחזור ה-12 בליגת העל, שנפתח בניצחונה של הפועל ירושלים על ראשון לציון בהארכה, נמשך הערב (ראשון) עם ניצחון מוחץ של מכבי תל אביב 79:101 על מכבי חיפה, שעזר לצהובים להתאושש מההפסדים לברק נתניה ולסיינה, והבהיר לקבוצתו של אבי אשכנזי שהדרך שלה למאבק שווה בשווה מול האלופה עדיין רחוקה.

עירוני אשקלון שברה רצף של חמישה הפסדים רצופים, דווקא מול הפועל גלבוע/גליל הלוהטת של עודד קטש, עם ניצחון ביתי גדול, 68:84. ברק נתניה שהדהימה את מכבי תל אביב במחזור הקודם, התקשתה אמנם, אבל שוב הציגה את האופי שלה, חזרה מפיגור גדול במחצית הראשונה לניצחון חוץ מול נהריה, 76:81. עירוני רמת גן הגיעה לאחר ניצחון הבכורה שלה במחזור הקודם, והתפרקה לחלוטין דווקא בבית, 96:55 מול בני השרון.

מכבי תל אביב – מכבי חיפה 79:101

בפתיחה נראתה מכבי תל אביב מהוססת, ובדומה לדקות הראשונות בסיינה הרבתה לאבד את הכדור, כשצ'אק איידסון היה הראשון לשלם את המחיר על חוסר הסדר והוחלף אחרי שלוש דקות על ידי רביב לימונד שהתחמם מהר עם סל ועבירה שקבעו 5:8 למקומיים. שלשה של אנדרו ויז'נייבסקי איימה לפתוח ריצה של הצהובים, אבל דבון ג'פרסון לא התקשה באיזור הצבע ושמר את חיפה בתמונה לכל אורך הרבע הראשון, שהסתיים ב-16:20 למכבי תל אביב.

בתחילת הרבע השני המשיכה חיפה להתקשות בהתקפה, בעוד שהקלעים של הצהובים התחממו לאיטם, ושתי שלשות מהירות של דייויד בלות'נטאל הקפיצו את הפער ל-21:33. הירוקים עשו קולות חלושים של קאמבק בראשותו של ג'ייסון ריץ', אבל הגנת האורחים לא הצליחה לעצור את מבול השלשות שצלפה מכבי תל אביב ללא הפרעה, ובהפסקה עמדה התוצאה על 38:53 למקומיים.

אם מישהו בחיפה ציפה לראות את האורחים מסתערים על הפרקט עם היציאה מחדר ההלבשה, קיבל גארבג' טיים למהדרין כבר בפתיחת הרבע השלישי. ההגנה של חיפה הפכה לחדירה אף יותר, ומנגד הפסיקו גם שחקניו של פיני גרשון לשמור, ואחרי חמש דקות נטולות הגנות טיפס הפער ל-46:63. בהמשך הורידו הצהובים לחלוטין את הרגל מדוושת הגז, וחזרה מסוימת של חיפה הסתיימה בשלשה משוגעת של ריצ'ארד רובי מחצי מגרש עם הבאזר של הרבע השלישי, שהסתיים ב-62:72 בלבד למכבי תל אביב.

התקוות הקלושות של סגנית האלופה לצאת עם הפסד סביר מההיכל התבדו מיד עם פתיחת הרבע הרביעי, כשצ'אק איידסון חדר פעם אחר פעם דרך ההגנה האנמית של חיפה, והחזיר מהר מאוד את ההפרש ל-62:82, עד שחמש דקות לסיום התכבד ג'ייסון ריץ' בסל הראשון של האורחים ברבע האחרון, ועד הבאזר הגואל הפער צמח עוד יותר עד ל-79:101 למכבי תל אביב בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: צ'אק איידסון 18 (8 ריבאונדים,6 אסיסטים), דורון פרקינס 16 (7 אסיסטים), גיא פניני 15, דיאור פישר 14 (9 ריבאונדים), דייויד בלות'נטאל 13, סטפון לאזמה ורביב לימונד 8 כל אחד, יניב גרין 5, אנדרו ויז'נייבסקי 3, אלן אנדרסון 1.

קלעו לחיפה: ג'ייסון ריץ' וריצ'ארד רובי 20 כ"א, עידו קוז'יקרו 17 (10 ריבאונדים), דבון ג'פרסון 11, דרור חג'ג' 4, עמית בן דוד 1.

עירוני אשקלון - הפועל גלבוע/גליל עליון 68:84

המארחים עלו טוב אל המשחק, והלכו פנימה אל סיילס וסניד, שהעלו אותם ליתרון 4:8. מקל וחבריו לא הצליחו למצוא את הטבעת, ואשקלון ניצלה זאת היטב כדי לעלות ליתרון 6:15 בזכות שלשה גדולה של מורן רוט. דווקא אז קפאה אשקלון בהתקפה, ואיפשרה לאורחים לרוץ לשתי מתפרצות- אחת הסתיימה בדאנק של פארגו, השניה בלייאפ של מקל, בדרך לפיגור 3 בלבד. המארחים שוב הלכו אל סניד שחפר טוב מבפנים, ונקודות של רוט עם הבאזר קבעו יתרון 17:22 למארחים בסיום הרבע הראשון.

דאוול פתח טוב את הרבע השני וצימק לנקודה, אבל סיילס עם 4 נקודות משלו, בצירוף לשלשה של סניד ונקודות של קאר קבעו יתרון 25:31 לזכותה של אשקלון. למרות שמדובר בשתי הקבוצות שמאבדות הכי מעט בליגה, המשחק החל להיות מפוזר מאוד, ושני הצדדים הרבו לאבד ולהחטיא, עד שסניד שבר את הבצורת עם נקודות שקבעו יתרון 6. בקסטר כבר העלה את קבוצתו ליתרון 9, אבל נקודות של כדיר קבעו פיגור 38:32 בסיום המחצית.

קורי קאר צלף שלשה בפתיחת הרבע השלישי, כדי לקבוע יתרון 9 של המארחים. פארגו מצא סוף סוף נקודות, אבל ההגנה של גליל לא הצליחה להסתדר עם סניד מתחת לסל. האורחים הלכו בעיקר לכדיר, אבל זה ניסה בעיקר לכפות את הזריקות שלו מול הגבוהים של אשקלון, והמארחים ניצלו זאת, הלכו שוב לסניד שקבע יתרון 10. גליל הצליחה למצוא את השלשה הראשונה שלה במשחק עמוק בתוך הרבע השלישי, כשהיא נרשמה על מי אם לא, דיון דאוול, שהיה האיש החם היחידי של האורחים, אבל מורן רוט השיב מיד בשלשה משלו, ודאנק נהדר של בקסטר העלה את המארחים ליתרון 41:55. רוט שוב העניש את גליל, ו-4 נקודות נוספות של סניד, יחד עם שלשה של בקסטר הקפיצו את אשקלון ליתרון 48:63 בסיום הרבע השלישי.

בקסטר פתח את הרבע האחרון עם נקודות שקבעו פער שיא של 17 לזכות המארחים, אבל רנדל החזיר בג'אמפ טוב, והאורחים צימקו ל- 13. או אז הגיעה שלשה עצומה של בקסטר, וגליל נראתה שבורה לגמרי, ואשקלון טסה ליתרון 22. מקל עוד ניסה להחזיר את קבוצתו, אבל כדיר יצא בחמש עבירות, האדומים של קטש נראו כבויים לחלוטין, ואשקלון חגגה ניצחון חשוב, שקטע את רצף חמשת ההפסדים.

קלעו לאשקלון: עומאר סניד 29, ג'ימי באקסטר 19, מורן רוט 16, קורי קאר 8, ברוקס סיילס 7 ו-10 ריבאונדים, בריאן טולברט 3, טל דן 2.

לגלבוע/גליל עליון: בריאן רנדל 15, דיון דאוול 14 ו-10 ריבאונדים, גל מקל ואלישי כדיר 10 כ"א, ג'רמי פארגו ואייזיה סוואן 6 כ"א, גוני יזרעאלי 5, מרכוס קאזין 2.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עירוני נהריה – ברק נתניה 81:76

נהריה עלתה אל הפרקט כמו מלוע של תותח, והחלה לטווח מחוץ לקשת. לא פחות מ-4 שלשות רצופות, ללא החטאה מארבעה שחקנים שונים, הטיסו את המארחים ליתרון 0:14 מדהים. פינוק החזיר את קבוצתו לחיים והעלה אותה אל הלוח. בנתניה נכנס וושהאם לעניינים, ו-4 נקודות רצופות שלו הורידו את הפיגור של הנתנייתים ל-19:10. אלא שנהריה לא נעצרה, והלכה שוב ושוב לפול דלייני, ויחד עם ולאדי ירמישין הקפיץ את קבוצתו ליתרון 14:29 בסיום הרבע הראשון.

וושהאם ופינוק המשיכו במאבק האדיר של האורחים במטרה לחזור למשחק, נהריה נתקעה בהתקפה, ופינוק בעוד לייאפ הוריד את הפער ל-8 בלבד. פינוק המשיך לאמלל את הגנתה של נהריה, ושלשה שלו הורידה ל-38:33. סמית' הושיע מעט את קבוצתו עם שלשה גדולה, אבל קילינגסוורת' הגיב מיד עם חדירה טובה אל הצבע, ונקודות. דווקא אז קיבל אריק אלפסי עבירה טכנית, מה שאיפשר לנהריה לרדת ביתרון 37:43 במחצית.

המארחים פתחו פער של 7 בפתיחת הרבע השלישי, אבל פינוק המשיך להיות נהדר בשני צידי המגרש, עם 4 נקודות רצופות וחסימה גדולה, ונקודות של רותבארט בהתקפה הבאה העלתה את נתניה ליתרון ראשון במשחק, 45:46. היתרון הזה הקפיץ את הפיוז של נהריה, שיצאה למתפרצת נהדרת, שהסתיימה בדאנק נהדר של סטיב סמית'. המומנטום היה בצידם של המארחים באותן דקות, ואור איתן העלה את נהריה ליתרון 52:57.

נתניה פתחה נהדר את הרבע האחרון, עם ריצת 3:10, תודות לנקודות של פינוק, ומהלך נהדר של רותבארט, שהעלו אותה ליתרון 65:68. נהריה הלכה לדלייני, וזה הצליח לעצור מעט את הריצה של האורחים, אבל רוטבארת, באחד המשחקים הטובים ביותר שלו העונה החזיר מן העבר השני ונתניה עלתה ל-69:74. המארחים חזרו עם סל ועבירה, ונקודות מהעונשין של איתן החזירו להם את היתרון, 74:75. רות'בארט קלע שת
קלע שתיים מהקו, ומן העבר השני החטיאה נהריה פעמיים, וצמד מהקו של וושהאם העלה את האורחים ל-75:78. נהריה שוב החטיאה מהקו, ונתניה ניצלה זאת כדי לקלוע בעצמה, ולהבטיח את הניצחון הדחוק.

קלעו לנהריה: סטיבן סמית ופול דילייני 22 כ"א, אור איתן 11, למאר גריר (7 אסיסטים) ועודד שעשוע 6 כ"א, ולאדי ירמישין 5, ג'רון רוברטס וברק פלג 2 כ"א, ליאור שגב 0 ו-5 אסיסטים.

קלעו לנתניהן: דנילו פינוק 30 ו-8 ריבאונדים, מרקו קילינגסוורת 17 ו-12 ריבאונדים, רוברט רותבארט 13, טוני וושהאם 10, שמוליק ברנר 5, טוני יאנגר 3, ערן אסנטי 2, שון וינשטיין 1.

עירוני רמת גן – בני השרון 96:55

רמת גן, שנראתה שוב עם הרבה ביטחון מאז הניצחון שלה במחזור הקודם, פתחה טוב את המשחק, והלכה אל כריס ווטסון, שמהר מאוד מסתמן כמנהיג של הקבוצה. ווטסון הגיב ב-7 נקודות, ונעזר באוחנון וקאזו, כדי להעלות את רמת גן ליתרון. בני השרון נראתה כבוייה מעט, אבל נקודות של רון סטיל שמרו אותה בתמונה, ובסיום הרבע הראשון הוליכה רמת גן 16:19 בלבד.

שחקניו של דן שמיר עלו מצויין אל הרבע השני, וביצעו ריצת 0:9, תודות לשתי שלשות נהדרות של אייזיק רוזנפלט, בעוד ברנדון יואינג העלה את קבוצתו ל-22:28. ברמת גן פשוט נכנסו להלם שאפיין יותר את תחילת העונה, ובני השרון לא עצרה לרגע, כשהפעם תורו של בלצ'ר להיות האיש של שמיר על הפרקט, והאורחים טסו ל-5:25, בדרך ליתרון 24:42. רמת גן המשיכה שוב ושוב להחטיא, בלצ'ר המשיך לצבור נקודות, ובני השרון סגרה רבע שני מטורף לחלוטין, אותו ניצחה 5:34 (!) והחזיקה ביתרון 24:50 במחצית.

רמת גן מצאה נקודות נדירות בפתיחת הרבע השלישי עם שלשה גדולה, אבל בלצ'ר הגיב מיד בנקודות שלו, ושמר את קבוצתו הרחק מלפנים. רמת גן התקשתה מאוד מחוץ לקשת, ונקודות של אוניקווה העלו את בני השרון ליתרון 35:60. בן רייס צלף שלשה עבור בני השרון, אבל רמת גן לא הרימה ידיים והחזירה בשלשה משלה תודות לברנדון יואינג, ובני השרון ירדה ביתרון מאסיבי 41:69 בסיום השלישי.

ברמת גן ממילא לא האמינו יתר על המידה ביכולת שלהם לחזור למשחק ברבע האחרון, אבל ריצת 3:10 של בני השרון, עם נקודות של שון ג'יימס ורוזנפלט ב-3 הדקות הראשונות של הרבע סגרו סופית את הסיפור, והעלו את האורחים ל-44:85. עד לסיום שמרו האורחים על הפער העצום, במשחק שהוריד לחלוטין כל שמץ של ביטחון עצמי שהמארחים עוד השיגו במחזור הקודם.

קלעו לבני השרון: קוקי בלצ'ר (9 אסיסטים) ואייזיק רוזנפלט 19 נקודות כל אחד, רון סטיל 12, אונוגה אוניקווה 11, שון ג'יימס (14 ריבאונדים) ודורי אסף 10 נקודות כל אחד, בן רייס 8, ארז כץ 4, סם קלנסי 3.

קלעו לרמת גן: ברנדון יואינג 14 ו-5 אסיסטים, כריס ווטסון 10, ג'ון שארפר וג'וליאן קאזו 8 כל אחד, איציק אוחנון 6, בר ראובן 5, טאג' מקאלו וג'ווסון תומאס 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully