וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין: "זה היה כמעט מושלם"

הבלגית, שהפסידה בגמר במלבורן לוויליאמס, יצאה מאוכזבת. סרינה: "השגתי את המטרה שלי - להשתוות לבילי ג'ין קינג"

כל מי שחשב שענף טניס הנשים בשלבי גסיסה, היה צריך להביט על הקרב שקיבלנו היום (שבת) בין סרינה וויליאמס לז'סטין הנין. אמנם לפרקים קיבלנו טניס ברמה לא גבוהה, אבל היריבות בין האמריקאית לבלגית, שהסתיימה עם ניצחון של סרינה וזכייה נוספת באליפות אוסטרליה, אותתה לנו שהיה שווה לחכות לקאמבק של הנין. לפחות בזמן הקרוב אנחנו הולכים שוב ליהנות מרמה גבוהה.

הנין, שהפסידה ב'רוד לייבר' 6:4, 3:6, 6:2 ונותרה רעבה ומצפה בקוצר רוח למעמד הבא, נשמעה מעט מאוכזבת בהתחלה, אבל שינתה מהר את קו החשיבה. "ברור שזה מאכזב", אמרה הבלגית במסיבת העיתונאים בסיום. "אני מתכוונת שברגע שאתה מפסיד בגמר של גרנד סלאם, במיוחד כשזה קורה בשלוש מערכות, ובמיוחד כשהיו לי הזדמנויות שלא ניצלתי, אז זו ההרגשה".

הנין, שהגיעה בפעם ה-12 לגמר גרנד סלאם, מבינה שהציפיות שלה מעצמה קצת מוגזמות, ולכן הוסיפה: "למרות ההרגשה הזו, היא לא יכולה לבוא על חשבון כל הדברים שעשיתי בשבועות האחרונים וזה הרבה יותר ממה שיכולתי לצפות מעצמי, אני פשוט צריכה לזכור את זה. אני בטוחה שיש הרבה דברים חיוביים שאני יכולה לחשוב עליהם בימים הקרובים. זה היה כמעט מושלם, רק פרט לצעד האחרון שיכולתי לקחת אותו".

על התחושות שאיתן היא נכנסה למלבורן, היא שיתפה: "לא באמת ידעתי למה לצפות. הייתי מוכנה לטוב ולרע. הייתי סקרנית לגבי הרמה שלי וכיצד ארגיש את האווירה מסביב, במגרש ומחוץ למגרש. אני מרגישה שלקחתי את ההחלטה הנכונה, כך שזה כבר טוב מספיק עבורי".

סרינה הכניסה עוד שיא לארון

אבל מעבר לתוגה של המפסידה, הייתה שמחה בלתי נשלטת של המנצחת, שנכנסה לדפי ההיסטוריה של הטניס אחרי שהפכה לטניסאית הראשונה (בגברים ובנשים) שזוכה חמש פעמים באליפות אוסטרליה הפתוחה. אחרי התארים שקטפה ב-2003, 2005, 2007 ו-2009 מצטרף עוד אחד לאוסף, שמשווה בסך הכל ל-12 תארי גרנד סלאם, אותו מספר תארים שיש לבילי ג'ין קינג, בת ארצה, שתוארה האחרון היה בווימבלדון לפני 35 שנים.

"בילי - השתווינו", אמרה וויליאמס בסיום. "השגתי את המטרה שלי. זה כל כך כיף. זו הייתה המטרה שלי אבל לא רציתי להגיד אותה, אבל להזכיר את שמי לצידה זה פשוט מדהים. המשחק הזה יכול היה ללכת לכל אחת מאיתנו, אבל בכל מקרה, היא חזרה.

על המשחק עצמו, אמרה האמריקאית: "זה היה משחק קשה מאוד מבחינה מנטלית ופיזית. הרגשתי ששתינו ניסינו להוכיח משהו. אני חושבת ששתינו הצלחנו בסופו של דבר. חשבתי על זה שאני צריכה להתעלות ושזו ההזדמנות שלי, גם כשידעתי שיש לי עוד מערכה לנצח, וזה מה שעשיתי. כל הזמן אמרתי לעצמי שאני צריכה לשחק טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully