וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה והפועל פתח תקוה נפרדו ב-1:1

בני יהודה עדיין ללא ניצחון בשנה החדשה, אחרי 1:1 מאכזב מול הפועל פ"ת, שגם הוא הושג הודות לפנדל מפוקפק של בלדוט

נקודה אחת בודדה מאז החלה שנת 2010 - זה המאזן הלא מחמיא איתו הגיעה בני יהודה למשחק מול הפועל פתח תקוה שפתח היום (שבת) את המחזור ה-20. לצערו של הקהל הכתום המועט שהחליט לא להחרים את המשחק בבלומפילד, שחקניו של גיא לוזון הוסיפו רק נקודה ב-1:1 עם המלאבסים ונותרו ללא ניצחון ב-2010, אחרי משחק שבשלב מסוים גלש בצורה מיותרת לפסים לא ספורטיביים.

מיכאל זנדברג שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
בכורה בינונית במדים החדשים. זנדברג/ברני ארדוב

שתי הקבוצות הגיעו לאחר מחזור בו לא כבשו - אצל הפועל פתח תקוה מדובר היה בשתי תוצאות תיקו מאופסות - עם מטרות שונות. בני יהודה, אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים, הציגה את מיכאל זנדברג בהופעת בכורה ורצתה לחזור למסלול הניצחונות כדי להישאר חזק במאבק על הכרטיס לאירופה. הפועל פתח תקוה, עם אלי ביטון במשחקו הראשון בקבוצה, רק קיוותה להשיג תוצאה שתאפשר לה לנטוש את הקו האדום. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, כשבני יהודה איבדה כבר בפתיחה את אלירן עטר בגלל פציעה, אבל בדקה ה-40 עקצו האורחים עם שער של ארמון בן נעים הצעיר, לאחר שעידן סרור ניצל שמירה לקויה של עוז ראלי ובישל מצד שמאל.

בני יהודה עלתה נחושה יותר במחצית השנייה, סיכנה פעמיים את השער של יוסי שקל ובדקה ה-52 קיבלה מתנה מחלים זטמה. כדור רוחב שהעביר כפיר אדרי נעצר בגופו של עמנואל מתיאס, אבל השופט החליט כי מדובר בנגיעת יד ואיפשר לאסי בלדוט להשוות מהנקודה הלבנה. הקפטן של בני יהודה סיפק אירוע קומי, כשמתח את המפשעה בעת הבעיטה ונאלץ לנטוש את המשחק. זטמה איבד שליטה על הנעשה במגרש בעקבות הפנדל, ומספר דקות לאחר מכן נמנע מלשלוף צהוב שני לג'ונתן אסוס ויצר מהומה שאיכשהו שככה במהירות. המלאבסים הבינו כי גם נקודה תשרת אותם, נלחמו בדקות שנותרו והצליחו לעלות זמנית מעל הקו האדום עם תיקו שלישי ברציפות. בני יהודה תמשיך לחפש פתרונות לירידה החדה ברמתה מאז החלה השנה החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מהלך המשחק

דקה 9: בלדוט הגביה מצוין לרחבה, זנדברג השאיר לגלבאן והארגנטינאי בעט מ-16 מטרים וסחט הצלה נאה מהשוער שקל.

דקה 15: ביטון יצא למתפרצת, עבר את גארידו, אבל ניסה להקשית כשנותר לבדו מול קדוש והשוער קלט.

דקה 40: גול! סרור עבר בקלות את ראלי באגף שמאל והוציא כדור רוחב טוב, אותו הצליח בן נעים לנווט פנימה. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 47: התקפה טובה של בני יהודה. זנדברג השאיר לגלבאן, שמסר לאחור לליניץ וזה בעט בימין כדור חזק שהחטיא את המסגרת.

דקה 49: קרן של בני יהודה נהדפה רע והגיעה לאדרי, שהניף את רגל שמאל, אבל הבעיטה האדירה שלו נבלמה בדרכה לקרן נוספת.

דקה 52: גול! אדרי פרץ בצד שמאל וניסה להעביר כדור רוחב שלדעת השופט זטמה נבלם בידו של מתיאס. בלדוט שלח לפינה השמאלית של שקל, אבל מתח את המפשעה בעת הבעיטה. 1:1.

דקה 74: צרפתי סובב כדור חופשי לעבר השער מנקודה סמוכה לדגל הקרן, קדוש היה עירני והדף.

דקה 82: אפק הגביה מצוין מימין, אבל גלבאן החופשי כבר תיכנן את החגיגה והחליק לפני שפגש את הכדור. ביש מזל לארגנטינאי.

דקה 86: אדרי בעט כדור חופשי מסוכן שעבר בתוך החומה, שקל ירד מצוין והדף.

הרכב בני יהודה: רן קדוש, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסה ליניץ', אסי בלדוט (לירוי צעירי, 54), מיכאל זנדברג (עמרי אפק, 68), פדרו גלבאן, אלירן עטר (משה ביטון, 13).

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, שגיב כהן, עידן סרור (אפרים בוגלה, 66), ג'ונתן אסוס, רפי דהן (תומר בן חיים, 50), גיא צרפתי, אלי ביטון (אלנתן סלמי, 56), ארמון בן נעים.

עוז ראלי שחקן בני יהודה עם אסי בלדוט שנפצע. ברני ארדוב
משעשע, אבל כואב. בלדוט נפצע לאחר שכבש בפנדל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully