וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 נקודות לכספי בהפסד הקינגס

הפורוורד הוריד גם 6 ריבאונדים, אך סקרמנטו נוצחה, 101:94 ביוטה. ווסטפאל על מילסאפ, שקלע 32: "הוא עשה מה שרצה"

מספר ימים לאחר שנבחר לאולסטאר הרוקיז, ניסה הלילה (בין שישי לשבת) הפורוורד הישראלי עמרי כספי, ביחד עם חבריו בסקרמנטו קינגס, להשיג ניצחון נוסף לאחר זה על הווריורס, שקטע רצף של שבעה הפסדים, אלא שהקינגס שוב נוצחו, הפעם בסולט לייק סיטי על ידי יוטה 101:94, והם כעת עם מאזן 29:16. הג'ז עלו למאזן של 18:28.

כספי פתח על ספסל הקבוצה ושיחק קצת פחות מ-30 דקות, בהן קלע 8 נקודות (4 מ-6 ל-2, 0 מ-1 ל-3), הוריד 6 ריבאונדים (2 מהם בהתקפה), חילק אסיסט אחד, איבד כדור אחד וחטף שניים. כספי, שנכנס 7:36 דקות לסיום הרבע הראשון, בניגוד כמעט לכל חברי הקבוצה (מלבד קווין מרטין ואנדרס נוצ'יוני), סיים עם מדד חיובי של 4+.

הקינגס חזרו לסולט לייק סיטי, לאחר שבביקור הקודם שלהם שם, בנובמבר, הם הביכו את הקבוצה המארחת. אלא שהפעם פול מילסאפ לא נתן שזה שוב יקרה. מילסאפ פתח לראשונה העונה בחמישייה של הג'ז ותפר 32 נקודות (השווה את שיא הקריירה שלו) כשהוא גם הוריד 14 ריבאונדים וחילק 7 אסיסטים.

הקינגס פתחו רע את המשחק כשנקלעו לפיגור 10:0, אבל לאחר מכן הצליחו להתייצב ולהפסקה הם ירדו בפיגור של שלוש נקודות בלבד (49:46). האורחים הצליחו להישאר קרובים ליוטה אבל לא ממש לאיים, הודות בעיקר לאחוזים טובים מהעונשין (23 מ-26, לעומת 27 מ-40 של המארחים) וכן למשחק טוב מאוד של קווין מרטין, שקבר 33 נקודות (6 מ-11 ל-2, 4 מ-7 ל-3, 9 מ-9 מהקו, 5+ במדד) וטייריק אוונס, שהוסיף 25 משלו (6 מ-13 ל-2, 0 מ-1 ל-3, 13 מ-15 מהקו, 2- במדד), שהשאירו אותם קרובים. אלא שהקינגס לא הצליחו לעצור, כאמור, בהגנה את מיסלאפ, שהיה חם ברבע האחרון עם תשע נקודות וחמישה ריבאונדים.

עוד הוסיפו ליוטה: אנדריי קירילנקו סיים עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, סי ג'יי מיילס ושונדיאטה גיינס עם 12 נקודות כל אחד, ממט אוקור עם 11. ג'ייסון תומפסון קלע 7 לקינגס, שון הוז הוסיף 6 ו-9 ריבאונדים.

ווסטפאל: "אי אפשר לתת לשחקן יריב לשחק כך"

עם סיומו של המשחק התוודה מאמן הקינגס פול ווסטפאל, שהשחקנים שלו התקשו מול מיסלאפ: "כל המשחק לא הצלחנו להשתלט עליו. לא הצלחנו להשיב מלחמה במשחק. מיסלאפ עשה מה שהוא רוצה על המגרש, וזה נראה כאילו הוא יכול לקחת ריבאונד מתי שמתחשק לו. אי אפשר לתת לשחקן יריב לעשות מה שהוא עשה. הוא נתן הופעה נהדרת".

קווין מרטין, שכאמור קלע 33 נקודות, אמר בסיום: "הרגשתי טוב. הדבר העיקרי זה שנשארתי אגרסיבי, למרות שלא התחלתי כל כך טוב את המשחק". עמיתו לקבוצה, טייריק אוונס, שקלע 25 הוסיף: "אני אביא את עצמי ככה כל ערב, וצריך שגם קווין יעשה כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully