וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שטוב לדרבי, לא מספיק מול הרצליה

שבוע אחרי הניצחון הגדול, הפועל ראשון לציון הפסידה לבני הרצליה 24:22 בליגת הכדוריד. מכבי ראשל"צ-מכבי ת"א 30:34

הפלייאוף העליון של ליגת הכדוריד הולך ומתחמם, ומי שאחראית להפתעה הגדולה של המחזור ה-14 היא בני הרצליה, שגברה הערב (שישי) על הפועל ראשון לציון 22:24. להרצליה אין יותר מדי סיכוי להגיע לחצי גמר הפלייאוף, אבל זה לא מנע מקבוצתו של סער פרנקל, מאמן הפועל ראשון לציון בעבר, לפגוע בסיכויים של האדומים לסיים במקום הראשון.

הרצליה פתחה את המשחק הזה בריצת 0:5, וההגנה שלה בראשות השוער לאוניד דורושנקו לא אפשרה לאדומים להבקיע בעשר הדקות הראשונות של המשחק. בהמשך, עידן מימון וחבריו עוד הצליחו לחזור ולצמק ל-12:9 בסיום המחצית הראשונה. הרצליה חזרה לעצמה בפתיחת המחצית השניה כדי לפתוח פער של שבעה שערים, והקאמבק השני של ראשון במשחק כבר הגיע מאוחר מדי. שחר מיארה כבש שישה שערים לראשון לציון ועידן מימון הוסיף חמישה שערים. את כובשי הרצליה הוליכו דימה ינדוביצקי עם חמישה שערים (מתוך שבע זריקות), מירקו סטויאנוביץ', ציקי דורנפלד ואלון רם עם ארבעה שערים כל אחד.

מי שהתבססה במקום הראשון על חשבון הפועל ראשון לציון הייתה יריבתה העירונית מכבי, שגברה על מכבי תל אביב 30:34, כדי לפתוח פער של שתי נקודות על פני האדומים, כשנותרו עוד שבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה.

אס"א תל אביב, שהגיעה לאחר הפסד להרצליה בשבוע שעבר, התקרבה למרחק שתי נקודות מהמקום השני לאחר ניצחון 23:31 על רמת השרון, בזכות משחק מצוין של איציק חליפי. מריו סאריץ' הוביל עם שבעה שערים, חליפי כבש ארבעה ומסר תשעה אסיסטים.

בבית התחתון גברה מוליכת הבית, מכבי קרית מוצקין 30:35 על עירוני פתח תקוה בזכות בריחה במחצית השניה. גם הפועל רמת גן השיגה ניצחון חשוב כשגברה על חולון 33:38. האחרונה ירדה למקום ה-11 המוביל למבחנים. במשחק שהתקיים אתמול (חמישי) במסגרת הפלייאוף התחתון גברה א.כ נס ציונה על מכבי רעננה 26:37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully