וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - מ.ס. אשדוד: כובשים את הצמרת?

29.1.2010 / 17:02

ניצחון בוינטר על הפועל רמת גן (שבת, 19:00) יוכל להעלות את מ.ס אשדוד אל המקום הרביעי. גונזאלס ואוחיון ייעדרו

מאמן הפועל רמת גן, יובל נעים, שוב ייאלץ להתמודד עם בעיות של פצועים ומורחקים בקבוצתו לקראת משחק הבית נגד מ.ס. אשדוד בוינטר (שבת, 19:00). הרמת גנים שניצחו בשבוע שעבר 2:3 בנתניה וקטעו רצף של חמישה הפסדים רצופים, ינסו להמשיך במומנטום החיובי ולצבור נקודות נוספות.

נעים ייחסר את המגן המורחק, קובי מוסא, שספג כרטיס אדום בשבוע שעבר בנתניה. גם הבלם אסי דומב ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. למחלקת הפצועים בקבוצה הצטרפו השבוע גם הקשרים תומר תייר ועומר בוקסנבוים, שסובלים ממתיחות חזקות בשרירי המפשעה וצפויים להיעדר. הבלם הצ'כי פאבל פרגל, שהגיע מבאר שבע וחתם השבוע בקבוצה, סובל גם הוא מפציעה ויהיה מחוץ לסגל. לכל אלו צריך להוסיף כמובן גם את החלוץ עומר פרץ, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וסיים את העונה.

מי שכן יכללו מחר בהרכב הפותח הם צמד קשרי הרכש החדשים, הברזילאי אנדראה קלדיירה שחתם לפני שבוע בקבוצה וכן מתן לוטטי שהושאל השבוע ממכבי תל אביב. חוזיהם של השניים עברו בבקרה והם יערכו מחר הופעת בכורה במדים האדומים של רמת גן.

מכת הפציעות והמורחקים גרמה ליובל נעים לבצע שינויים רבים בהרכב הפותח. איתי ארקין הצעיר ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות. קרלוס צ'קאנה צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני במקומו של מוסא המורחק. אלי לוי ימלא את מקומו של אסי דומב וייפתח בעמדת הבלם לצידו של גולן חרמון. מצוקת הקשרים תסיט את בני חדד לקישור האחורי כאשר תמיר בן עמי יפתח בעמדת המגן השמאלי. סרג' איילי, שלא שיחק בנתניה בשל הרחקה, צפוי לחזור להרכב הפותח לצידו של ג'ורג' דאטורו בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: איתי ארקין, קרלוס צ'קאנה, גולן חרמון, אלי לוי, תמיר בן עמי, שי חדד, בני חדד, אנדראה קלדיירה, מתן לוטטי, סרג' איילי (עמית אוחנה), ג'ורג' דאטורו

בעיות הרכב קשות בהגנת אשדוד

מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, ייאלץ להסתדר ללא שניים משחקניו המרכזיים במשחק החוץ נגד הפועל רמת גן כאשר הוא ייחסר את הבלם המוצהב כריסטיאן גונזאלס והקשר המורחק משה אוחיון. בנוסף אליהם ייעדר גם הבלם ישראל ראש שעדין סובל משבר באחת מאצבעות רגלו ועדין אינו כשיר לשחק. לעומתם צפויים אדיר טובול וסטפן קינגאווה לחזור לסגל אחרי שהתאוששו מפציעותיהם.

אשדוד נמצאת בתקופה יוצאת מהכלל ולא נוצחה בששת המשחקים האחרונים שלה בליגת העל. הקבוצה ממוקמת במקום החמישי כאשר נצחון מחר על רמת גן עשוי להעלות אותה אל המקום הרביעי המכובד עליו אפילו לא פינטזו במועדון בתחילת העונה. ראשי המועדון ממשיכים במאמצים לחזק את הקבוצה ובמהלך סוף השבוע אמור להגיע ארצה המגן הסלובני מרקו פופוביץ', שחקנה של מאריבור הסלובנית. פופוביץ' צפוי לעבור בדיקות רפואיות ביום ראשון ובמידה וימצא כשיר הוא צפוי לחתום בקבוצה.

הקשר שי רביבו שהיה בספק למשחק בשל פציעה במפשעה, כשיר וצפוי לפתוח בהרכב. רביבו שיפגוש מחר את האקסית מהעונה שעברה אמר היום: "זה יהיה נחמד לפגוש את החברים מהקבוצה בה שיחקתי בעונה שעברה אבל אני מרוכז אך ורק בהצלחת אשדוד והדבר היחיד שמעניין אותי זה לנצח ולצבור עוד שלוש נקודות".

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', עידן ציון, מתן אוחיון, אדיר טובול, מאור פרץ, סטפן קינגאווה, ניר ביטון, שי רביבו, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully