וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה באליפות אוסטרליה

למרות הקמאבק המופלא של ז’סטין הנין, סרינה וויליאמס הוכיחה שהיא עדיין הטובה ביותר בטניס הנשי, כשגברה 4:6, 6:3, 2:6 על הבלגית הצנומה בדרך לזכייה חמישית באליפות אוסטרליה ותואר גרנד סלאם 12 בסך הכול. הנין לקהל: "נתראה בשנה הבאה"

יש לעתים בספורט דברים בלתי נתפסים. קשה לעכל כיצד ספורטאית, שהודיעה על פרישה וחזרה לאחר שנה וחצי של היעדרות מהמגרשים, מגיעה לאחד המעמדים הבכירים ביותר בענף. הכול כמעט היה מוכן לקאמבק מהסרטים של ז'סטין הנין, שלפי הסיפורים באגדות הייתה אמורה לזכות כבר בטורניר הגרנד סלאם הראשון שלה מאז החזרה. הכול היה מוכן, מלבד אחת - סרינה וויליאמס. המדורגת ראשונה בעולם ובטורניר אמרה לבלגית 'עד כאן'. הנין, שעשתה קאמבק מופלא והגיעה עד גמר הטורניר לאחר תצוגות טניס מעוררות השתאות, פגשה את האמריקאית, שגברה עליה בתום קרב מרתק 4:6, 6:3, 2:6.

זה לא היה הגמר הכי טוב ומשובח מבחינת טניס גרידא, אבל לראות שתי ענקיות שנלחמות אחת בשנייה, כשהמומנטום עובר לא פעם משחקנית אחת אל רעותה הייתה חוויה. הנין נתנה פייט ענק לסרינה, שחוותה ממנה לא מעט רגעים קשים במשחק. לאחר שהאמריקאית זכתה במערכה הראשונה, הפכה הנין את הקערה על פיה וניצחה את השנייה, אלא שאז שוב התעוררה סרינה הגדולה ושעטה כל הדרך אל הזכייה השנייה ברציפות והחמישית שלה באוסטרליה ו-12 בסך הכול בטורנירי גרנד סלאם. בכך השוותה סרינה את מספר הזכיות בתארי גרנד סלאם לזה של טניסאית ענקית אחרת, בילי ג'ין קינג.

אולי הקהל לא הכי אוהב אותה, כשלא מעט שרקו לה בוז במהלך הגמר, אולי היא לא הטניסאית הכי נשית, אבל אין עוררין לגבי העובדה שסרינה ענקית מבחינת רמת הטניס שלה. כנראה הגדולה ביותר בדור הנוכחי. גם הנין, הקטנה יחסית במימדי גופה, הוכיחה עד כמה היא ענקית בהרבה מובנים אחרים. כעת אולי היא יורדת מנוצחת, אבל הקאמבק המצוין שלה מבהיר שזה רחוק להיות סוף הסיפור מבחינתה. היא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. שתי הטניסאיות הנהדרות תמשיכנה להיאבק, ואנחנו נזכה לעוד קרבות מצוינים של שתיהן.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה: 4:6 לסרינה וויליאמס

סרינה הגישה ראשונה ולאחר שעלתה ליתרון חבטה אייס, אלא שעיני הנץ של הנין קלטו חוץ, ובצ'לנג' שהיא ביקשה אכן נראה שהכדור לא נכנס. וויליאמס התקשתה, אבל בכל זאת ניצחה את המשחקון הראשון לאחר שמונה דקות. המשחקון הבא היה קצר יותר, כשהנין שמרה על החבטות. האמריקאית המשיכה לעבוד קשה מאוד גם במשחקון ההגשה הבא שלה, כשלבסוף ניצחה אותו ועלתה ל-1:2, לאחר 21 דקות (!) במשחק. סרינה עלתה למשחקון הרביעי נחושה ושברה על ה-0. הקהל האוסטרלי הגביר את קריאות העידוד שלו להנין, ומצד שני את שריקות הבוז לסרינה, אבל האחרונה המשיכה בדרכה ועלתה ל-1:4.

הנין הובילה במשחקון השישי 0:40, וויליאמס חזרה, אך הבלגית צימקה ל-4:2. סרינה שוב נאלצה להתמודד עם נקודת שבירה, כמו בכל משחקוני ההגשה הקודמים שלה עד כה, אלא שהפעם נשברה ל-4:3. הבלגית המשיכה במומנטום והשוותה ל-4:4. סרינה לקחה בקלות את משחקון ההגשה שלה, ושברה אחר כך את הנין כדי לנצח את המערכה 4:6.

מערכה שנייה: 3:6 לז'סטין הנין

סרינה פתחה טוב את המערכה השנייה עם זכייה במשחקון הראשון. הנין השוותה ואף שברה במשחקון הבא את סרינה כשהיא משאירה אותה על ה-0. סרינה הצליחה לשבור חזרה לשוויון 2 במניין המשחקונים. המדורגת ראשונה בטורניר ניצחה את הבא, והיא העבידה קשה מאוד את הנין, עד שהאחרונה הצליחה לאזן ל-3:3. הנין העלתה את רמת הטניס שלה, ושברה במשחקון הבא כשהיא עולה ל-3:4. הנין המשוחררת לקחה את שני המשחקונים הבאים (אחד שלה ושוב שבירה) ביתר קלילות בדרך לניצחון ענק במערכה השנייה ול-1:1.

מערכה שלישית: 2:6 לסרינה וויליאמס

הנין הובילה עם פתיחת המערכה המכרעת, כשסרינה ביצעה מהפך בדרך ל-1:2. אלא שהבלגית החזירה עם שבירה מצוינת משלה בדרך ל-2:2. סרינה השיגה עוד נקודת שבירה והצליחה שוב לשבור במשחק ההפכפך. האמריקאית המשיכה להיאבק בהנין ובקהל, ועם זאת עלתה ל-2:4 מבטיח. מכאן היא כבר שייטה בקלות לניצחון, כשהנין לא עומדת בדרכה. סרינה ניצחה 2:6, ו-1:2 במניין המערכות.

וויליאמס: "תודה להנין על קרב נהדר"

"אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי לאורך כל הדרך", אמרה ז'סטין הנין בסיום המשחק. "אלו היו שבועיים מאוד מרגשים עבורי. נהניתי מאוד בטורניר הזה, וזאת רבות הודות לקהל שנתן לי תיכה לכל אורך הדרך. אני רוצה לאחל כמובן מזל טוב לסרינה, היא אלופה אמיתית". לסיום הבטיחה הבלגית לקהל: "נתראה בשנה הבאה".

אלופת הטורניר סרינה וויליאמס אמרה: "כל הכבוד להנין על הטורניר המצוין שהיא נתנה ועל הקרב שהיא סיפקה מולי בגמר". סרינה שסבלה לא מעט מהקהל, בעיקר בגמר, נזכרה להודות לו בסיום, ובצורה די צוננת, והוסיפה: "זה היה גמר נהדר שהיה יכול ללכת לכל כיוון". על יריבתה היא אמרה: "היא בהחלט יכולה להיות במקום הראשון, במיוחד עם שיטת הדירוג שלנו, זאת במידה והיא תמשיך לשחק טוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully