וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל פ"ת: עובד לא בסגל בגלל הביקורות

הרכש של המלאבסים סובל מכושר לקוי ולא ישחק בבלומפילד (שבת, 15:00). שלושה שינויים בהרכב של הזהובים

קשר הפועל פתח תקוה, ראובן עובד, לא ייכלל בסגל הקבוצה לקראת המשחק מול בני יהודה. הסיבה: הטענות שעלו נגדו בימים האחרונים בנוגע לעובדה שהוא סובל מכושר משחק וכושר גופני לקוי. שחקנים בקבוצה הביעו תמיהה לגבי החתמת עובד כשאמרו: "העונה עוד מעט נגמרת, כמה זמן יחכו עד שהוא יחזור לכושר?".

החלוץ עמנואל בסיט שעבר אתמול בבקרת התקציבים לא יהיה בסגל, משום שהשחרור הבינלאומי שלו טרם הגיע. בסיט יצפה בחבריו מהיציע וייכלל בסגל החל מהשבוע הבא. מההרכב ייעדר החלוץ עוסמן בשירו שמורחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ורפי דהן הצעיר, שמקבל לאחרונה קרדיט רחב מאלי מחפוד, יפתח בהרכב. מחפוד תרגל את אלי ביטון בהרכב, אבל ללא ארמון בן נעים ובשירו ייתכן שישנה את המערך וישחק בשיטת "יהלום" בקישור ועם שני חלוצים, אולי בתקווה לפתור את חוסר המחץ בהתקפה. אם יוחלט לעלות עם חלוץ אחד, ארמון בן נעים ורפי דהן ישחק בכנפיים.

בקבוצה מרוצים מאוד מהעובדה שנבחרת ניגריה הודחה בחצי גמר בעקבות חזרתו הצפויה של השוער אוסטין אג'ידה, אבל דווקא העובדה הזאת גורמת לאלי מחפוד ללא מעט לבטים לקראת המשחק הבא מול הפועל חיפה. השוער יוסי שקל מציג יכולת מצויינת עד עכשיו, כשלא ספג ארבעה משחקים, ואג'ידה יחזור מאליפות אפריקה לאחר הדחה של נבחרת ניגריה על ידי גאנה בחצי הגמר. בקבוצה אמרו הבוקר: "זה כאב ראש חיובי, מחפוד יידע לפתור אותו". כצפוי, אג'ידה לא שותף במשחקי נבחרתו באף משחק באליפות.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, שגיב כהן; עידן סרור, ג'ונתן אסוס, רפי דהן, גיא צרפתי; אלי ביטון, אלנתן סלמי.

הזהובים רוצים לחזור למסלול הנצחונות, בחסות הדרבי של מנצ'סטר

בני יהודה סיימה היום את ההכנות לקראת המשחק נגד הפועל פתח תקוה בבלומפילד. חודש ינואר לא העיר פנים לזהובים, שנוצחו בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים וצברו רק נקודה אחת מ-12 אפשריות מתחילת שנת 2010.

המאמן גיא לוזון מתכנן שלושה שינויים בהרכב הפותח כאשר עוז ראלי יפתח בעמדת המגן הימני, איבן גארידו שהחלים מפציעה יפתח כבלם במקומו של ניצן אהרונוביץ' המורחק, והשינוי הכי משמעותי הוא הכללתו בהרכב של הרכש מיכאל זנדברג בצד שמאל של הקישור על חשבונו של משה ביטון שיסופסל. בעקבות הכנסתו של זנדברג לאגף שמאל, יפתח הקפטן אסי בלדוט בצד ימין בקישור. בהעדרו של השוער הניגרי דלה איינוגבה ימשיך רן קדוש לעמוד בין הקורות. בצוות המקצועי מקווים לקבל תפוקה התקפית מהצמד פדרו גלבאן ואלירן עטר שייפתחו בחוד. הקשר עומרי אפק עדין לא החלים לגמרי מהפציעה במפשעה אולם הוא צפוי להיכלל מחר בסגל ולהיות על הספסל למקרה הצורך.

מי שאינו שבע רצון ממעמדו הוא הקשר לירן כהן, שביקש מראשי המועדון לשחררו מהקבוצה. בימים אלו בוחן סוכנו של הקשר גלעד קצב מספר אופציות בליגת העל וככל הנראה ביום ראשון תהיינה התפתחויות בנושא. כהן מאוכזב מאוד מהעובדה שאינו מקבל דקות משחק ומתייבש על הספסל, וכבר לפני שבוע וחצי ביקש שיחרור מהשכונה. החלוץ עומר רפס שוחרר מהקבוצה וחתם במדי בית"ר שמשון תל אביב מהליגה הלאומית.

באסיפה הטקטית שנערכה היום לפני האימון הקרין לוזון לשחקניו קטעים ערוכים מהדרבי של מנצ'סטר במסגרת הגביע האנגלי השבוע. לוזון ביקש מחניכיו לקחת דוגמא מהיונייטד ולשים לב כיצד שחקניה עומדים נכון על המגרש, מרווחים את המשחק ומניעים כדור בצורה סבלנית ונכונה. כמו כן ביקש המאמן משחקניו לעשות המון תנועה במגרש ולשחק מהר בעיקר בחלק ההתקפי.

ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה" הודיעו על כך שהם מחרימים את המשחק מחר והם צפויים להישאר מחוץ לאצטדיון במחאה על חילוקי דעות עם הנהלת המועדון. ראשי הארגון החליטו לפתוח בצעדי מחאה כאשר הם מתכוונים לבקש מהיושב ראש חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו למכור את הקבוצה.

הרכב משוער: רן קדוש, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסה ליניץ', אסי בלדוט, מיכאל זנדברג, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully