וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטורי: "גרנט ואני לא ותרנים"

יו"ר פורטסמות סיפר שהוא והמאמן צפויים להישאר במועדון על אף שקילת עתידם, והודה: "אנחנו כועסים ומתוסכלים"

למרות דיווחים ב"מירור" על כך שמאמן פורטסמות, אברהם גרנט והיו"ר, פיטר סטורי, שוקלים לעזוב את תפקידיהם במועדון, דחה הבוקר (שישי) סטורי את האפשרות הזו והודיע שהם יישארו.

אתמול דיווח הצהובון הבריטי ואחריו עשו כן כלי תקשורת נוספים, שבגלל שסטורי וגרנט שוקלים עזיבה מכיוון שהם לא עודכנו בכך שראשי המועדון האחרים מתכננים למכור את הבלם יונאס קאבול ואת השוער אסמיר בגוביץ', ואף לא נתנו למהלך כזה אישור. בדיווחים הוסבר שראשי המועדון מתכננים להשתמש בכסף שיתקבל מהמכירה על מנת לשלם משכורות לשאר שחקני הסגל ועובדי המועדון.

יחד עם זאת, סטורי כאמור סיפר היום: "דיברנו על זה. שנינו כועסים ומתוסכלים, אבל אף אחד מאיתנו הוא לא ותרן. אני לא מתכוון לעזוב ולמרות שאני לא יכול לדבר בשמו של אברהם, דיברנו היום בבוקר ואני לא חושב שגם הוא מתכוון לעזוב".

היו"ר הוסיף: "יכול מאוד להיות שאברהם יבטל את מסיבת העיתונאים המתוכננת לקראת המשחק נגד מנצ'סטר סיטי ביום ראשון. הוא עשה את זה בשבוע שעבר כי הוא לא רצה לדבר על מה שקורה מאחורי הקלעים ועכשיו זה אפילו גרוע יותר. איך הוא יכול לדבר בחופשיות על מה שקורה בלי לערער את המצב של הקבוצה?"

גרנט קיבל גם בשורות טובות כשהקבוצה החזירה לשורותיה את ג'יימי אוהרה מטוטנהאם. הקשר ימשיך בפראטון פארק כמושאל עד תום העונה. גרנט, אגב, הצהיר בעבר כי השארת אוהרה עומדת בראש סדר העדיפויות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully