וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-מכבי ת"א: אייכה מאיוקה?

חלוץ מכבי ת"א לא נחת במועד המתוכנן ולא יכלל בסגל להפועל עכו (שבת, 17:15, ספורט2), שסיכמה עם אוקוצ'ה

חלוץ מכבי תל אביב, עמנואל מאיוקה, לא הגיע הלילה (בין חמישי לשישי) לישראל כפי שתוכנן למרות שבנציגים של המועדון המתינו לו בשדה התעופה. מאיוקה, שכזכור סיים את חלקו ביחד עם נבחרת זמביה אחרי הפסד לניגריה ברבע הגמר בפנדלים, הוזמן יחד עם שאר חברי נבחרתו לפגישה חגיגית עם נשיא מדינתו, ולאחר מכן שב לאנגולה, ממנה היה צריך לצאת לישראל.

לדברי סוכנו, בעקבות אותו ביקור חגיגי וכן בשל דחיות בטיסות ההמשך של החלוץ מאנגולה ארצה, הוא לא הגיע במועד המתוכנן. הסוכן הוסיף שהנהלת מכבי קיבלה הודעות ועדכונים על הדחיות והעיכובים. נכון לעכשיו עדיין לא ברור מתי מאיוקה ינחת, הוא הוא כמובן לא יכלל בסגל הקבוצה למשחק החוץ נגד הפועל עכו בנצרת עילית (שבת, 17:15, ספורט2). גם הקשר ציון צמח, הסובל מכאבי גב, יישאר מחוץ לסגל.

משלחת של אוהדים ביקרה אמש את שחקן הקבוצה לשעבר, מני לוי, לציון שמונה שנים להתמוטטותו במשחק נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. האוהדים סיפרו כי הפגישה הייתה מרגשת ובמסגרתה צפו האוהדים ביחד עם לוי ומשפחתו בלקט משעריו של השחקן במדי מכבי תל אביב. מהמועדון עצמו נמסר כי הם מתכננים להקדיש את הדרבי הביתי נגד הפועל תל אביב, שייערך בעוד כארבעה שבועות, ללוי ולמשפחתו.

ביום שישי בבוקר קיימה מכבי תל אביב את האימון המסכם לקראת המשחק בעכו. גיז'רמו ישראלביץ' שוב תורגל בקישור האחורי על חשבון שרן ייני, וזהו למעשה השינוי היחידי שיערוך המנג'ר אבי נמני בהרכב הפותח, כשאיליה יברואין ימשיך לפתוח כחלוץ בודד. לפני האימון התקיימה אסיפה טקטית בה הדגישו בצוות המקצועי את ההסתגרות של עכו בחלק האחורי ואת העובדה שזו קבוצה שמשאירה המון שחקנים בחלק ההגנתי ומנסה לעקוץ במתפרצות.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, רונלד ראלדס, ליאור ז'אן, רוני גפני, אנדריי קומאץ,' גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון, יוסי שבחון, איביצה אילייב, איליה יברויאן.

עכו: אוקוצ'ה סיכם, השאלה אם הוא רוצה לשחק

הפועל עכו סיימה היום את הכנותיה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. עכו, שבחמשת המשחקים האחרונים הוציאה נקודה בודדה והסתבכה בתחתית שוב, תנסה לצאת לדרך חדשה מול הצהובים, בדיוק כפי שעשתה בסיבוב הקודם כשחילצה נקודה בבלומפילד ולאחר מכן לא הפסידה בתשעה משחקים.

היום הוחלט בעכו להחתים את אבודו אוקצ'ה ששוחרר ממכבי נתניה. אוקצ'ה סיכם את תנאיו בקבוצה ונותרה רק החתימה הרשמית שתהפוך אותו לזר החמישי של עכו. מצד שני, לא מן הנמנע שהעסקה לא תצא לפועל, מאחר והחלוץ לא הגיע היום לאימון הקבוצה, ובעכו קיימת חוסר ודאות לגביי רצונו להצטרף.

המאמן ירון הוכנבוים החליט לוותר על אסיפת הקבוצה וגם לא תרגל הרכב. הוכנבוים מתלבט בשלב זה בין מספר שחקנים בהרכב, כששני הזרים החדשים, איברהים עבדול ראזאק ובן מרטין צפויים להשתלב במשחק, אך עדיין לא ברור אם יפתחו בהרכב. מי שבטוח לא יהיה בסגל מחר הם הבלם איציק כהן והקשר אבי אלפסי הפצועים. ליעד אלמליח שחזר מפציעה נמצא חזק בתמונת הרכב וככל הנראה יעלה על חשבונו של בן בנימין, שלא כשיר במלא האחוזים.

חלוץ הקבוצה, אושרי גיטא, דיבר היום לאחר היום לקראת המשחק: "התוצאות במחזורים האחרונים סיבכו אותנו בתחתית ואנחנו חייבים מחר את הנקודות בכדי לברוח קצת לקבוצות האחרות, וזה בלי שום קשר למכבי תל אביב שנמצאת בכושר מצוין ולעובדה שבסיבוב שעבר יצאנו לדרך חדשה אחרי המשחק בבלומפילד. אנחנו מקווים סוף סוף לניצחון ביתי, כי המשחקים בבית הפכו קשים בדיוק כמו בחוץ". לגביי החיזוק החדש לקבוצה, הוסיף החלוץ: "קשה להעריך את השחקנים החדשים מבלי שראינו אותם עדיין משחקים. כולנו בקבוצה מקווים שהם ישתלבו מהר ויעזרו לנו בהמשך הדרך במאבקי התחתית".

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, אדק מב'ה, ליעד אלמליח, עמנואל אמנגואה, שחר סימן טוב, איברהים עבדול ראזאק (רועי דיין), אושרי גיטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully