וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: להיט בראש

טרי (82) נגח לצ'לסי את שער הניצחון על ברנלי 1:2, שהשאיר את הכחולים בפסגה. ליברפול גברה על בולטון 0:2, וילה ניצחה

המשחק המרכזי של המחזור ה-24 יפגיש ביום ראשון את ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, אבל בינתיים המשחקים נפתחו כבר הערב (שבת), כשמי שהצליחה לנצל (בקושי) את מאבק הצמרת באצטדיון האמירויות היא צ'לסי, שיצאה לברנלי והצליחה להגדיל את הפער משתי הקבוצות הדולקות אחריה אחרי 1:2 דחוק עליו חתום ג'ון טרי עם שער ניצחון בדקה ה-82. כעת צ'לסי מקדימה בארבע נקודות את מנצ'סטר יונייטד ובחמש את ארסנל.

עוד לפני משחקם של הבלוז, הסיפור המרכזי הערב היה זה של נציגות שולי הצמרת הגבוהה, טוטנהאם, ליברפול ואסטון וילה, כולן מחפשות את המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. זו שנמצאת שם, טוטנהאם, ראתה איך היתרון 0:1 שלה בבירמינגהאם נמוג בתוספת הזמן, והסתפקה בנקודת חוץ אחת בלבד.

ליברפול, מנגד, השיגה 0:2 ביתי חשוב על בולטון, ודומה שהיא נמצאת על מסלול ההתאוששות הנכון, כאשר לפתע הפער בין האדומים ומקום בליגת האלופות עומד על נקודה אחת בלבד. גם אסטון וילה עדיין חמה במירוץ, כאשר הערב השיגו שחקניו של מרטין אוניל ניצחון חוץ נאה, 0:2 בקרייבן קוטג' על פולהאם, הודות לצמד של גבריאל אגבונלהור המצוין.

ברנלי - צ'לסי 2:1

כשהם יודעים שארסנל ומנצ'סטר יונייטד הדולקות אחריהם תתעמתנה ביום ראשון ושלפחות אחת מהן תאבד נקודות, הכחולים היו נחושים להגדיל את הפער בפסגה ולעשות עוד צעד קטן בדרך, אולי, להשבת האליפות לסטמפורד ברידג'. הם היו קרובים לאיבוד נקודות, אבל בסופו של דבר ג'ון טרי, מי אם לא הוא, הצליח להציל אותה.

אחרי חודש דצמבר לא קל, צ'לסי הסתדרה גם בלי האפריקאים שלה, כשגם הערב, עם הסיום של אליפות אפריקה, היא עשתה את מה שהיא יודעת כל כך טוב העונה, לנצח, גם אם כרוך בזה לא מעט מזל. בכל מקרה סלומון קאלו ודידייה דרוגבה עדיין לא הצטרפו.

אחרי ה-0:3 הקליל על בירמינגהאם באמצע השבוע, חשבו כנראה שחקניו של קרלו אנצ'לוטי שהם הולכים לקראת עוד משחק קליל נגד יריבה שנלחמת על חייה בתחתית וכזו שלא ניצחה ב-11 משחקי הליגה האחרונים שלה. בדקה ה-27 היא גם כבשה כשג'ו קול מסר כדור מהאגף אל פלורן מאלודה, שהשאיר אחורנית לניקולא אנלקה, והצרפתי סידר לצ'לסי את שער היתרון.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה הגיע השוויון של ברנלי כשסטיבן פלטשר עם מבצע אישי מצוין השאיר את אלכס מאחור ומול פטר צ'ך הבקיע בקלות ומשום מקום. צ'לסי חיפשה נואשות שער ניצחון ושמונה דקות לסיום כדור קרן מצא את הראש של בלם נבחרת אנגליה, שעם כל הלב הכניע את שחקניו של בריאן לווס ושלח אותם הביתה מתוסכלת.

בירמינגהאם - טוטנהאם 1:1

אחרי ריצה של למעלה משלושה חודשים ללא הפסד, נכנעה בירמינגהאם לצ'לסי באמצע השבוע והערב היא קיוותה לתקן בצורה מיידית מול לונדונית אחרת. במחצית הראשונה היתה טוטנהאם הרבה יותר טובה ומסוכנת, אך שלל נסיונות ההבקעה שלה לא נשאו פרי. ואז הגיעה הדקה ה-69, ופיטר קראוץ' בישל בראשו לג'רמיין דפו את שערו ה-15 העונה בליגה, על מנת להעלות את האורחים ל-0:1. אלא שלחבורה הסיפמטית של אלכס מקליש יש העונה אופי בטונות, ובתוספת הזמן בעט הבלם ליאם רידג'וול ברגל שמאל מתוך הרחבה על מנת לקבוע את תוצאת המשחק - 1:1 דרמטי.

ליברפול - בולטון 0:2

האדומים הגיעו למשחק אחרי חמישה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, אבל מצד שני חלקם הסתיימו בתוצאות תיקו מאוד מאכזבות. עדיין ללא פרננדו טורס, דניאל אגר, גלן ג'ונסון ויוסי בניון, השיגו היום החבורה של רפא בניטז (שקושר בימים האחרונים ליובנטוס) ניצחון חשוב עד מאוד מול הוונדרס, שחוזרים למציאות אחרי ההתעוררות שבאה בעקבות הגעתו של אואן קויל. ליברפול אמנם לא הציגה כדורגל גדול, אלא שהפעם זה הספיק לה למלוא שלוש נקודות, וגם זה משהו בתקופה האחרונה - במיוחד בהתחשב בסדרת הפציעות המדוברת.

דירק קויט הבקיע ראשון בדקה ה-37, אחרי שדחק מקרוב נגיחת רוחב של אלברטו אקווילאני, בעוד תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-70, כשבעיטה של אמיליאנו אינסואה פגעה בקווין דייויס, הטעתה את יוסקי יאסקוליינן, ונכנסה. תמיר כהן פתח ושיחק 60 דקות בשורות בולטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פולהאם - אסטון וילה 2:0

אחרי פתיחת עונה טובה למדי, שכללה גם כמה תוצאות מפתיעות, החלו הקוטג'רס להדרדר ולמשחק הבית הם הגיעו אחרי ארבעה הפסדים רצופים - הריצה הגרועה ביותר שלהם מאז מרץ 2006. וילה, מנגד, נפרדה באמצע השבוע ב-0:0 עם ארסנל, במה שהיה המשחק הרביעי ברציפות של הקבוצה ללא שער והערב, סוף סוף, היא חזרה לראות כיצד נראית רשת שזזה. אחרי מספר הזדמנויות מוקדומת נכנס גבריאל אגבונלהור לעניינים, ובדקה ה-40 הוא ניצל הגבהה מצוינת של סטיליאן פטרוב כדי לנגוח מקרוב את ה-0:1 של האורחת. פולהאם לא הספיקה להתאושש, והחלוץ האדיר עשה את זה 0:2, הפעם עם שער נפלא בסיבוב מ-16 מטר, כדי לקבוע את תוצאת המשחק ולקרב את קבוצתו נקודה אחת בלבד מהמקום הרביעי.

משחקים נוספים:

האל סיטי - וולבס 2:2
להאל: יאן ונגור הסלינק (11), סטיבן האנט (52). לוולבס: אנתוני גרדנר (עצמי, 49), מתיו ג'ארוויס (67).

וויגאן - אברטון 0:1
לאברטון: טים קייהיל (84)

ווסטהאם - בלקבורן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully