וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אף אחד לא מכבד את פרארה. חוץ ממני"

מאמן אינטר הדיח את יובנטוס מהגביע ואץ להגן על עמיתו: "מגיע לו הרבה יותר כבוד ממה שנותנים לו". הנהלת יובה תתכנס שוב

בשבועות האחרונים הפך צ'ירו פרארה לאחד מאנשי הכדורגל המושמצים ביותר באיטליה ואולי אפילו בעולם כולו. הדחה משפילה מליגת האלופות הפכה לכדור שלג גודל והולך ובשבועות האחרונים הקבוצה לא מפסיקה להפסיד בליגה ואמש (חמישי) איבדה סיכוי לזכות בתואר כלשהו העונה, אחרי שהודחה על ידי אינטר מהגביע עם הפסד 2:1.

ואולם לא כולם שופכים מי רותחין על מאמן הביאנקונרי ומי שנחלץ להגנתו היה דווקא ז'וזה מוריניו. "אנחנו בני אדם, יש לנו משפחות וזה לא יפה לדבר על כל המאמנים שאולי יגיעו ליובנטוס", ענה הפורטוגלי כשנשאל על האפשרות שיריבתו אמש תמנה מאמן זמני במקומו של עמיתו, "לפרארה מגיע כבוד. אם המועדון שלו יחליט לעשות שינוי, אנחנו יודעים שזה חלק מהעבודה בה אנחנו עוסקים, אבל כל עוד אנחנו יושבים על הספסל מגיע לנו כבוד. כרגע אף אחד לא מכבד את פרארה, אף אחד. אבל אני מכבד אותו".

יש להזכיר שז'וזה - איש גדול - נהג להגן בתדירות גבוהה על רפא בניטז כשהוא אימן בצ'לסי ועמיתו זכה לביקורות בליברפול, אך לאחר שהאדומים הצליחו להתחרות בלונדונים (בליגת האלופות), החברות בין הפורטוגלי לספרדי הפכה לסכסוך מתוקשר. בשעה שהביאנקונרי לא מאיימים על אינטר, מוריניו שוב נחלץ לעזרת קולגה.

ומה ביובה עצמה? כרגיל אכזבה. בימים האחרונים נפגשה הנהלת הקבוצה עם אלברטו זאקרוני וקלאודיו ג'נטילה ושניהם הסכימו לחתום על חוזה עד סיום העונה, כשברור שלפחות כרגע יובנטוס רוצה להחתים מאמן בעל רזומה מרשים בקיץ.

הנשיא, ז'אן קלוד בלאן, שנחשב למי שתמך בפרארה במשך תקופה ארוכה, אמר אמש אחרי ההדחה מהגביע: "אנחנו מאוד מאוכזבים כי נכשלנו בעוד מטרה שהעמדנו לעצמנו בתחילת העונה. ביום שישי נקבל החלטה ולאחר מכן ניידע את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully