וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "רצינו לנקום, זה היה המשחק של החיים שלנו"

במצרים חגגו את ה-0:4 על אלג'יריה המושפלת. עוזר המאמן: "פגשנו שלוש נבחרות שישחקו במונדיאל וניצחנו את כולן"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

אלפים גדשו הלילה את רחובות הערים הגדולות במצרים וחגגו את ניצחון הנבחרת הלאומית 0:4 על אלג'יריה בחצי גמר אליפות אפריקה. 70 ימים אחרי ההפסד הצורב לאותם שועלי המדבר במשחק המכריע על העלייה למונדיאל, השיגה מצרים נחמה קטנה והיא לא רק ניצחה את היריבה שהפכה לכל כך שנואה, אלא הביסה והשפילה אותה. ביום ראשון יפגשו הפרעונים את גאנה למשחק הגמר וינסו להפוך לנבחרת הראשונה שזוכה בתואר היבשתי שלוש פעמים ברציפות.

"שיחקנו באליפות הזו נגד שלוש נבחרות שיופיעו במונדיאל, ניצחנו את כולן וכבשנו במשחקים הללו 10 שערים", אמר עוזר המאמן שאוקי גאריב אחרי המשחק, "אנחנו יודעים איך לנצח משחקים ואיך להתמודד עם היריבות. עכשיו אנחנו מאחלים לאלג'יריה הצלחה במונדיאל כי הם ייצגו את העולם הערבי".

מוחמד זידאן, שכבש את השער השני במשחק, אמר: "המשחק בפלייאוף העלייה למונדיאל מאחורינו. רצינו לנקום ואמרתי עוד לפני כן שזה המשחק של החיים שלנו. עכשיו אנחנו רוצים לזכות באליפות השלישית ברציפות והגמר הוא משחק של הכל או כלום".

אחד מהמוקדים של המשחק היה כמובן השופט קודג'ה קופי מבנין, שהרחיק לשועלי המדבר שלושה שחקנים. על אף שכל אחד מהשחקנים הללו היה ראוי לאדום, לאלג'יראים הוי טענות קשות. "השופט הרחיק את שחקן ההגנה הטוב ביותר שלנו ואחר כך התרסקנו. אם להיות מציאותיים, הוא שינה את המשחק", התייחס המאמן רבאח סעדאן לפנדל שנשרק לחובת נבחרתו בדקה ה-39 ולהרחקתו של הבלם ראפיק חאליש.

גם בלם ריינג'רס הסקוטית, מאג'יד בוגרה, השמיע דברים דומים: "שיחקנו היום נגד מצרים ונגד השופט. הוא היה גרוע. לפעמים רואים דברים כאלו באפריקה, אבל כשאתה על המגרש אתה לא מאמין שאתה רואה את זה. אבל אנחנו עלינו למונדיאל והנחמה שלנו היא ששם יהיו שופטים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully