וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה הודחה מהגביע, אתלטיקו שרדה

אוואט פתח בהרכב בניצחון 0:1 על חטאפה, שעלתה בזכות שערי חוץ לחצי הגמר. אתלטיקו הסתפקה ב-0:1 על סלטה ויגו

בשבוע שעבר הרסה חטאפה למאיורקה את המאזן הביתי המושלם באונו אסטדי, כשניצחה אותה 1:2 במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע. הערב (חמישי) רצתה הקבוצה מהאיים הבלאריים לנקום, אבל למרות ניצחון 0:1 לא מנעה מחטאפה להעפיל לגמר שלישי בהיסטוריה בזכות יתרון בשערי החוץ, בדיוק כפי שהסתיים העימות בין שתי הקבוצות ברבע הגמר לפני שנתיים. במשחק השני של הערב טיפסה אתלטיקו מדריד בקושי לחצי הגמר עם 0:1 ביתי על סלטה ויגו, אחרי 1:1 במשחק הראשון.

גרגוריו מנזאנו חרג ממנהגו ובחר לפתוח עם דודו אוואט בשער, למרות המנהג לתת לשוער השני, במקרה הזה חרמן לוקס הארגנטינאי, לשחק בקביעות במשחקי הגביע. בדקה ה-29 קיבלה מאיורקה הזדמנות לתפוס את ההובלה אחרי עבירה ברחבה על צ'ורי קסטרו, אבל אריץ אדוריץ בעט פנדל רע אותו הדף אוסקר אוסטארי. החלוץ הבאסקי המתין לדקת הסיום של המחצית כדי לכפר, כשהתרומם לכדור קרן מעל השוער הארגנטינאי שיצא רע, ונגח לרשת החשופה. למרות המומנטום שהשיגה לקראת המחצית השנייה, מאיורקה לא השכילה למצוא את השער השני וחטאפה תהיה זו שתפגוש בחצי הגמר את סביליה.

מאוחר יותר עלתה אתלטיקו מדריד לקרב לא פשוט בגליסיה מול סלטה ויגו, שלמרות מיקומה בתחתית הליגה השנייה הפתיעה עם 1:1 בויסנטה קלדרון במשחק הראשון בין השתיים. קיקה סאנצ'ז פלורס העלה את ההרכב החזק שלו בניסיון להציל את העונה המבוזבזת של הקולצ'ונרוס, ובדקה ה-26 הוא קיבל את מבוקשו מדייגו פורלאן שמצא את הרשת, ואחרי למעלה משעה של ניסיונות נואשים להשוות התכולים הרימו ידיים והסתפקו בהפסד מינימלי שלא עזר להם להעפיל לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully