וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גרנט שוקל להתפטר מפורטסמות

"מירור": המאמן הישראלי כועס על מכירתם הצפויה של קאבול ובגוביץ' מאחורי גבו. גם היו"ר פיטר סטורי טוען שלא ידע

האם אברהם גרנט יתפטר מתפקידו בפורטסמות? על פי דיווח ב"מירור", המאמן הישראלי עשוי להחזיר את המפתחות לאחר שהמועדון מנהל מגעים למכירת הבלם יונאס קאבול והשוער אסמיר בגוביץ' לטוטנהאם ללא אישורו. מכירת השניים (בסכום משוער של שישה מיליון ליש"ט) תאפשר למועדון לשלם את משכורות חודש ינואר לשחקנים בסך 1.75 מיליון ליש"ט בזמן. ב"מירור" נטען כי גרנט מאמין שבלי השניים, לקבוצה אין סיכוי לשרוד.

מי שעוד הופתע מהמהלך הוא היו"ר פיטר סטורי, שהביע הערב (חמישי) חשש למעמדו. "כולם יודעים שלאור המצב הכלכלי במועדון, אנחנו צריכים למכור שחקן על מנת להישאר בחיים. בעבר נעשו מספר עסקאות נהדרות במועדון ואני חושב שאני די טוב בזה. אם צורך הוא במכירת שחקן במחיר הנכון, אני האיש הנכון, אבל לא ידעתי דבר על קאבול ובגוביץ' עד שגרנט צלצל וסיפר לי. צריך לתת למקצוענים לעשות את העבודה".

גרנט, שאמר לא אחת שפורטסמות צריכה להחתים שחקנים ולא לאבד שחקנים, לא התייצב בשבוע שעבר לשתי מסיבות עיתונאים אחרי שגילה כי מייק וויליאמסון עומד להימכר לניוקאסל. גם סטורי נדחק הצידה תחת הבעלים עלי אל פראג', כאשר עורכי הדין מארק ג'ייקוב והישראלי דניאל אזוגי מנהלים את העניינים. חובותיה של פורטסמות נאמדים ב-60 מיליון ליש"ט ובפני המועדון עומד אישום בגין אי תשלום מיסים. אם המשכורות שוב לא ישולמו, תהיה זו הפעם הרביעית בחמשת החודשים האחרונים.

על פי דיווחים שונים, פורטסמות תנסה להחתים מספר שחקנים בעלות נמוכה שיגיעו בהשאלה או בהעברות חופשיות. חלון ההעברות באנגליה ייסגר ביום שני בשעה 19:00, שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully