וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מטפסת בשלג

הבווארים רשמו ניצחון שביעי ברציפות, 0:3 על מיינץ, ועלו זמנית לפסגה. שער לקולאוטי ב-3:4 המלהיב של גלאדבך על ברמן

הצמרת הגרמנית הצפופה יצאה לעוד מחזור מותח ומרגש, בסיומו מקווה באיירן מינכן להתבסס סוף כל סוף בפסגה. בשבועיים הקודמים עלתה באיירן למקום הראשון למשך 24 שעות, עד שלברקוזן שבה אליו בעזרת ניצחון ביום ראשון. הקבוצה של יופ היינקס שוב תשחק בראשון מול פרייבורג, והבווארים עלו בינתיים לפסגה עם 0:3 קשה על מיינץ. שאלקה השלישית מפגרת מבאיירן בנקודה, אחרי 0:2 ביתי על הופנהיים.

במשחק שפתח את המחזור אתמול (שישי) אירחה המבורג, עדיין ללא רוד ואן ניסטלרוי, את וולפסבורג המידרדרת בקור המקפיא בנורדבנק ארנה וסיימה ב-1:1 שלא תרם יותר מדי למטרות של שתי הקבוצות. האוהדים יקוו לימים חמים יותר. תרתי משמע. משחק מלהיב יותר היה במגרשה של בורוסיה מנשנגלאדבך, שגברה 3:4 על ורדר ברמן המאכזבת עם שער של רוברטו קולאוטי והצגה גדולה של ראול בובאדיז'ה (צמד ושני בישולים).

באיירן מינכן - מיינץ 0:3

שישה ניצחונות רצופים ותנופה אדירה הציבו את באיירן מינכן במקום השני, קרוב קרוב ללברקוזן המוליכה ובחזרה בעמדת הפייבוריטית להניף את צלחת האליפות בתום העונה. יושבי האליאנץ ארינה ציפו לניצחון קל, אבל הפתעת העונה כבר ניצחה בסיבוב הקודם את הבווארים והצליחה להחזיק מעמד דקות רבות עד שבא דניאל ואן בויטן.

במחצית הראשונה התנועה הייתה לכיוון אחד בלבד - שערו של היינץ מולר. אלא ששוערה של מיינץ עמד בפרץ, ביצע מספר הצלות מרשימות, כולל הדיפת פנדל של השוער היריב האנס יורג בוט, ונעזר בהגנה שלו על מנת לתסכל את חלוצי באיירן מינכן. רק בדקה ה-58, אחרי מעל 20 ניסיונות לעבר השער, השיגו המארחים את היתרון כשהבלם הבלגי ואן בויטן, סקורר מוכח העונה, נגח לרשת את החמישי שלו בליגה, אחרי כדור חופשי.

פרנק ריברי הצטרף למשחק מיד לאחר השער, ובדקה ה-75 מריו גומז נעץ את השני מבישול של פיליפ לאהם. אריאן רובן חתם את התוצאה עם בעיטה חופשית מדויקת בדקה ה-86, ועכשיו בבאיירן מקווים שהפעם, בניגוד לשבועיים הקודמים בהם עלו לפסגה ואיבדו אותה לטובת לברקוזן ביום ראשון, יצליחו להשיג קביעות בעזרת איבוד נקודות של יופ היינקס וחבורתו.

המבורג - וולפסבורג 1:1

רוד ואן ניסטלרוי עדיין סוחב פציעה ואוהדי המבורג יאלצו להמתין עוד קצת עד להופעת הבכורה שלו, אבל גם בלעדיו המארחים היו צריכים להוציא יותר מול האלופה שלא ניצחה מאז השביעי בנובמבר. וולפסבורג פיטרה השבוע את מאמנה ארמין פה, ומי שעמד על הקווים יהיה מאמן קבוצת המילואים, לורנץ-גאנטר קוסטנר.

אולי בהשראת המאמן החדש, הזאבים פתחו היטב והגיעו למספר מצבים מסוכנים ליד שערו של פרנק רוסט, כשמנגד מרסל יאנסן היה קרוב מאוד לכיבוש בנגיחה לאחר מצב נייח. השער הגיע בדקה ה-34. כדור ארוך של סשה ריטר הגיע לאדין דזקו, שהסתובב, הטעה את יורס מאתייסן, ובעט כדור מסובב לקורה ופנימה.

המחצית השניה הייתה כולה המבורג, שלא הפסיקה להחמיץ. דוד רוזנהאל נגח למשקוף של אנדרה לנז, מחליפו של דייגו בנאליו, בדקה ה-52 ושלוש דקות מאוחר יותר הציל השוער עימות של אחד על אחד יאנסן, כשאלג'רו אליה בועט את הכדור החוזר על גופו של חברו לקבוצה. גם מרכוס ברג רשם עוד החמצה איומה מול השער, והבלם ז'וסווה הרחיק מהקו נגיחה של אליה שש דקות לסיום. השער המיוחל הגיע בדקה ה-90 כשפיוטר טרוכובסקי הטיס כדור חופשי אדיר לרשת. המבורג מצילה נקודה, שלא בטוח שתספיק לה במרוץ לאליפות.

שאלקה - הופנהיים 0:2

שני שערים מיותרים שספגה מבוכום גרמו לשאלקה לסיים בשבוע שעבר ב-2:2 ולהישאר מתוסכלת וללא כיבוש הפסגה. הערב, מול הופנהיים שלא ניצחה בששת משחקיה האחרונים, הראתה הקבוצה של פליקס מגאת' כי היא לומדת מטעויות ושמרה על יתרונה בדרך לניצחון ראשון על המאמן לשעבר רלף רנגניק.

19 דקות המתינו אוהדי שאלקה, עד שכדור של ראפיניה מצא את קווין קוראני והחלוץ בעט מזווית אלכסונית בשמאל אל הרשת כדי לחגוג את העשירי שלו העונה. חצי שעה לאחר מכן, עבר קוראני לתפקיד המבשל וסידר שער ללוקאס שמיץ הצעיר. שאלקה עם 41 נקודות, אחת פחות מהמוליכה הזמנית באיירן מינכן.

בורוסיה מנשנגלאדבך - ורדר ברמן 3:4

ארבעה הפסדים רצופים ניפצו לרסיסים את חלומות האליפות של תומאס שאף ושחקניו, שדווקא הראו סימני מעודדים בתחילת העונה. גם בורוסיה מנשנגלאדבך, כמו ורדר ברמן, לא הגיעה בפורמה אידיאלית, אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אבל הערב היא חגגה בגדול והעמיקה את המשבר אצל יריבתה.

רוברטו קולאוטי, שסחט פנדל שלא נוצל במחזור הקודם, פתח בהרכב וניגן כינור שני להצגה אדירה של חברו הארגנטינאי ראול בובאדיז'ה. כבר בדקה הרביעית עלתה גלאדבך ליתרון, כשבובאדיז'ה פירגן במתפרצת למרקו רוס הצעיר שכבש. הבליץ של המארחים התגבר, ובדקה ה-13 קולאוטי בעט בימין, הכדור פגע בשוער טים ויזה ועבר את הקו. חלוץ נבחרת ישראל חגג את השלישי שלו העונה בליגה, שוב מבישול של בובאדי'זה, שבדקה ה-18 קבע בעצמו 0:3 מוחץ של המארחים.

עשר דקות לאחר מכן הצליח מסוט אוזיל לצמק, אבל בובאדיז'ה, כבר אמרנו? הארגנטינאי המהיר השלים צמד אישי בדקה ה-35 ושימח את אוהדי גלאדבך, למרות הקור העז והשער השני של ברמן אותו נגח קלאודיו פיזארו. המחצית השנייה הייתה רגועה הרבה יותר, קולאוטי פינה את מקומו בדקה ה-75 וטורסטן פרינגס צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-85, אבל הערב הזה נצבע כולו בירוק... של בורוסיה מנשנגלאדבך.

משחקים נוספים:

האנובר - נירנברג 3:1
להאנובר. יז'י שטיינר (65). לנירנברג: אלברט בוניאקו (30, 64 ו-69)

פרנקפורט - קלן 1:1
לפרנקפורט. כריס (76). לקלן: מאניש (59), מרקו רוס (עצמי, 84)

הרטה ברלין - בוכום 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully