וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: זנדברג תורגל בהרכב, גארידו יפתח בהגנה

28.1.2010 / 20:06

קשר הרכש צפוי לערוך בכורה נגד הפועל פתח תקוה, הבלם חוזר מפציעה. כפיר אדרי: "רוצים לשים את חודש ינואר מאחורינו"

בני יהודה תנסה לחזור בשבת למסלול הנצחונות אחרי ארבעה משחקים רצופים בהם הקבוצה לא ניצחה, כאשר תארח בשבת את הפועל פתח תקווה בבלומפילד. על פי האימון הטקטי הערב (חמישי), נראה שהמאמן גיא לוזון יערוך שלושה שינויים בהרכב הפותח לקראת המשחק, כאשר עוז ראלי יפתח בעמדת המגן הימני, הבלם איבן גארידו שהחלים מפציעה שיפתח כבלם במקומו של ניצן אהרונוביץ' המורחק והשינוי הכי משמעותי הוא הכללתו בהרכב של קשר הרכש מיכאל זנדברג בצד שמאל של הקישור על חשבונו של משה ביטון שיסופסל. בעקבות הכנסתו של זנדברג לאגף שמאל, יפתח הקפטן אסי בלדוט בצד ימין בקישור.

"התגעגענו כבר לנצח ובכלל לתקופה הטובה", אמר הערב מגן הקבוצה כפיר אדרי לוואלה! ספורט. "אנחנו רוצים לשים את חודש ינואר מאחורינו ולחזור להציג את אותה היכולת של לפני חודש. צריכים לחזור לקחת נקודות ולבסס בחזרה את המעמד בצמרת", הוסיף המגן הוותיק.

אדרי ניסה להסביר מה עובר על הזהובים בחודש האחרון: "אני לא רוצה לתרץ מה קרה לנו בתקופה האחרונה כי בשורה התחתונה לא צברנו נקודות כקבוצה ולא רק בגלל הגנה או התקפה, אנחנו פשוט צריכים לעבוד יחד, האווירה כאן טובה, גם כשהיינו ביכולת טובה לא היינו בפסטיבלים ועכשיו לא ניכנס למרה שחורה כי עוד נצא מזה".

המגן התייחס לרכש החדש והוסיף: "זה חיזוק משמעותי. זנדברג שחקן מהשורה הראשונה בליגה והוא יוסיף לנו הרבה. אנחנו מצידנו נעזור לו להתאקלם כדי שהוא יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully