וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות מחפשת מציאות במצרים

פומפי מסתערת על חלון ההעברות: מידו ומוטעב במו"מ, קוצי'ס הרומני קרוב לחתימה. טוטנהאם חטפה לווסטהאם את גודיונסן

יממה לאחר שקיבלה אישור לצרף שחקנים חדשים, פורטסמות מסתערת על שוק ההעברות ושני השמות החמים מגיעים ממצרים. החלוץ מידו, שכרטיסו שייך למידלסברו, מנהל מגעים מתקדמים עם הקבוצה. על פי דיווחים, החלוץ בן ה-26, שמושאל כעת לזמאלק מעדיף להגיע לפראטון פארק מאשר להצטרף להאל או ווסטהאם המעוניינות בו. פורטסמות מעוניינת לשאול את מידו עד תום העונה כמו גם את חלוץ הפרעונים, עימאד מוטעב, שחקנה של אל אהלי.

במועדון מנהלים מגעים מתקדמים בנוגע לג'יימי אוהרה. קשר טוטנהאם הושאל לפומפי עד ינואר, אך כל הצדדים מעוניינים בהארכת ההתקשרות. שם נוסף שקרוב לקבוצתו של אברהם גרנט הוא רזבאן קוצ'יס. קשר נבחרת רומניה בן ה-27 יגיע בהעברה חופשית לאחר שחוזהו בלוקומוטיב מוסקבה הגיע לסיומו. כזכור, אתמול (רביעי) חתם בקבוצה קווינסי אווסו אבי הגנאי.

בגזרת העוזבים, בפומפי השלימו עם העובדה שלא יצליחו להשאיר את יונאס קאבול ונאדיר בלחאג' במועדון ומעוניינים לקבל תמורתם 14 מיליון ליש"ט ביחד. ווסטהאם הציעה 3.5 מיליון ליש"ט עבור המגן האלג'יראי ונמצאת בעדיפות לזכות בשירותיו. מנ'צסטר סיטי, טוטנהאם וסנדרלנד נמצאות במירוץ להחתמת הבלם הצרפתי. גם השוער דייויד ג'יימס צפוי לעזוב ולהיות מושאל לסטוק. מייק וויליאמסון כבר שוחרר ונמכר לניוקאסל תמורת כ-925 אלף ליש"ט.

עוד שחקן שיעזוב את פראטון פארק הוא ארונה דינדאן מחוף השנהב. פורטסמות שמחפשת לחסוך כמה שיותר כסף תוותר על השחקן, שכרטיסו שייך ללאנס. על פי דיווחים, לאנס סיכמה על מכירתו של דינדאן לבירמינגהאם תמורת ארבעה מיליון ליש"ט.

ווסטהאם וטוטנהאם מתקוטטות

אחרי התלבטויות רבות, החליט החלוץ האיסלנדי איידור גודיונסן לבחור בספרס של הארי רדנאפ ולא להתאחד מחדש עם ג'אנפרנקו זולה בווסטהאם. גודיונסן חתם הערב (חמישי) בטוטנהאם, אליה יגיע בהשאלה עד תום העונה ממונאקו הצרפתית.

הפטישים לא אהבו את המהלך, בלשון המעטה. "חשבנו שהעסקה סגורה והשחקן גם עבר בדיקות רפואיות ואז שמענו שטוטנהאם מנסה לטרפד את העסקה. אני לא מרוצה, אבל אני מאמין בקארמה. הגלגל מסתובב", אמר הבעלים החדש דייויד סאליבן.

רדנאפ דחה הערב את ההאשמות: "ניהלנו מו"מ במשך שבועיים וכששמענו שווסטהאם מעוניינת, הגשנו הצעה. אנחנו לא משלמים לו פני יותר מההצעה של ווטסהאם. שתי הצעות זהות הוגשו לשחקן והוא בחר.

"הוא שחקן טוב שיכול לשחק במספר עמדות, בקישור או בהתקפה וזה יעזור לנו אם נרצה לשנות את שיטת המשחק. איבדנו את ארון לנון (שנפצע) ויש לנו בעית עומק בסגל", המשיך רדנאפ והסביר את הסיבות להחתמה.

גודיונסן בן ה-31 הופיע העונה 11 פעמים במדי מונאקו ולא כבש. הוא חוזר לפרמיירליג, בה שיחק שמונה עונות בבולטון וצ'לסי, אחרי שלוש עונות מוצלחות בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully