וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "יכולנו לכבוש שישייה או שביעייה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד עקץ את היריבה העירונית אחרי הניצחון בחצי גמר גביע הליגה. בצ'לסי: אנצ'לוטי מאושר מההופעות בינואר

שער של ווין רוני בתוספת הזמן העניק אמש (רביעי) למנצ'סטר יונייטד ניצחון 1:3 על מנצ'סטר סיטי בגומלין בחצי גמר גביע הליגה וכרטיס לגמר, תודות ל-3:4 בסיכום שני המשחקים. בצד האדום של העיר נרשמו חגיגות גדולות אחרי שבוע מתח בין הקבוצות, וב-28 בפברואר יוכל המאמן אלכס פרגוסון לזכות בתואר המקומי ה-20 שלו עם הקבוצה. במשחק על התואר ייפגשו השדים האדומים את אסטון וילה, לשחזור של גמר 1994, בו ניצחה הקבוצה מבירמינגהאם 1:3.

"אני אוהב לנצח משחקי דרבי", אמר פרגוסון אחרי המשחק, "האווירה כאן הערב, והעובדה שהיה מדובר במשחק חצי גמר, הוסיפו הרבה מאוד תבלון למשחק והשער המאוחר שלנו גרם לחגיגה מיוחדת. החמצנו הרבה הזדמנויות. במחצית השנייה הצגנו יכולת נהדרת והיינו יכולים גם לכבוש שיישיה או שביעייה".

יחד עם זאת, לא הכל ורוד במנצ'סטר יונייטד ועל פי דיווח בצהובון "מירור", הקשר הברזילאי אנדרסון מתקרב לעזיבת הקבוצה בגלל יחסיו הרעועים על פרגוסון. אנדרסון החמיץ אימון לאחר שעל פי שמועות המריא לברזיל כדי לדון במעבר שלו לואסקו דה גאמה והקבוצה צפויה לקנוס אותו במשכורת של שבוע. לאחרונה עלה גם שמה של ליון הצרפתית כמי שמעוניינת בו.

במנצ'סטר סיטי קיוו מאוד להגיע לוומבלי וגם לזכות בתואר ראשון מאז 1976, אז זכתה הקבוצה באותו גביע הליגה, אחרי שבדרך לגמר חלפה על פני יריבתה העירונית. המאמן רוברטו מאנצ'יני אמר בסיום: "זה מאוד מאכזב בשביל השחקנים והאוהדים. אני חושב שכשאתה מפסיד ליונייטד אתה יכול ללמוד. אנחנו צריכים לעבוד קשה בחודשיים-שלושה הקרובים כי אנחנו עדיין יכולים לסיים בין ארבע הראשונות בליגה ולזכות בגביע".

אגב סיטי, חלוץ הקבוצה, קרייג בלאמי, נפגע אתמול במהלך המשחק ממטבע שהושלך לעברו מכיוון היציע. הוולשי עמד להוציא לפועל כדור קרן ובנוסף למטבע נזרקו לכיוונו גם שני בקבוקים. הדבר לא מנע ממנו לבצע את כדור הקרן והוא לא נזקק לטיפול כלשהו.

אנצ'לוטי מודה לשחקנים

אתמול שיחקו גם בליגה באנגליה ומי שחזרה לפסגת הטבלה הייתה צ'לסי, שגברה 0:3 על בירמינגהאם וחלפה על פני מנצ'סטר יונייטד. הכחולים שוב הסתדרו ללא סלומון קאלו, דידייה דרוגבה, ג'ון אובי מיקל ומיקאל אסיין שטסו לאליפות אפריקה.

המאמן, קרלו אנצ'לוטי, אמר: "שיחקנו טוב מאוד בינואר. אני רוצה להודות לשחקנים שעשו עבודה פנטסטית בלי האפריקאים. יכולנו להיתקל בבעיות, אבל הסתדרנו והיה לנו חודש פנטסטי".

המאמן האיטלקי הוסיף: "טוב לחזור למקום הראשון. יש לנו נקודה יותר מלמנצ'סטר יונייטד, שתיים יותר מלארסנל ומשחק חסר. ביום ראשון הן משחקות אחת נגד השנייה ואולי נוכל גם לשפר את המצב ביום שבת".

אוניל עצבני על ונגר

מי שפספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון היא ארסנל, שאמנם הגדילה את רצף המשחקים ללא הפסד ל-10, אבל נפרדה ב-0:0 מאסטון וילה וירדה למקום השלישי. תומאס רוסיצקי וססק פברגאס בעטו לקורה והתותחנים לא כבשו ובנוסף נפגעו, איך לא, בעקבות פציעותיהם של תומאס ורמאלן ואדוארדו.

"איבדנו שתי נקודות, לא הרווחנו אחת", אמר ארסן ונגר, "מצד שני זה היה משחק קשה כי הם מנעו מאיתנו לשחק את הכדורגל שלנו ושיחקו על כדורים ארוכים ואז סגרו אותנו. המשחק שלהם היה משחק אנגלי יעיל ומאוד פיזי. הם שיחקו טוב והם קבוצה שמצטיינת בהתקפות מתפרצות, כך שאם אתה מהמר על הליכה קדימה, אתה מסתכן בחשיפה נגד קבוצה כזו".

מי שלא אהב את הרמיזות של ונגר על כדורגל מיושן אותו הציגה וילה, היה מאמן האחרונה, מרטין אוניל: "אם הוא אמר את זה, זאת העלבה מחרידה. אם זה מה שהוא ראה, ההצהרות שלו הן מגוכחות. שיחקנו נהדר ולא הגיע לנו להפסיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully