וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות מכל כיוון

הבחירה בכספי למשחק הרוקיז זכתה להצדקה בתקשורת האמריקאית: "אחד מהרוקיז הטובים", "העונה שלו מדהימה"

בעוד פחות מחודש יעלו טייריק אוואנס ועומרי כספי על הפרקט למשחק הרוקיז נגד שחקני השנה השנייה במסגרת סוף שבוע האולסטאר שיתקיים בדאלאס. הפעם האחרונה בה שני שחקנים של סקרמנטו קינגס השתתפו בסוף שבוע האולסטאר הייתה ב-2004, אז ייצגו את הקבוצה מבירת קליפורניה פג'ה סטויאקוביץ' ובראד מילר.

כספי ואוואנס, שזכו למחמאות ביממה האחרונה ולאחר פרסום רשימת המשתתפים, יהיו הרוקיז השביעי והשמיני של סקרמנטו במשחקי הרוקיז, כשקדמו להם בריאן גרנט ומייקל סמית (1995), תיוס אדני (1996), מייקל סטיוארט (1998), ג'ייסון וויליאמס (2000) והידו טורקוגלו (2002).

בבלוג של העיתון בעל התפוצה הגדולה, "סקרמנטו בי", כתב ג'ייסון ג'ונס: "הבחירות באוואנס ובכספי לא הפתיעו אף אחד. אוואנס נחשב למועמד מוביל לתואר רוקי השנה עם 20.8 נקודות למשחק וכספי הפך לתגלית בקרב הבחירות המאוחרות של הסיבוב הראשון בדראפט, עם 12.2 נקודות למשחק".

בבלוג "קאובל קינגדום", שעוסק בקבוצה, הוסיף זאק הארפר: "אני שמח בשביל עומרי שזכה להכרה ממאמני הליגה. הוא היה אחד מהרוקיז הטובים ביותר בליגה העונה וזה שאנחנו ידענו את זה, לא אומר בהכרח שגם אחרים ידעו את זה". גם סקוט לוין ב"סקרמנטו קינגס אקסמינר", הסכים שהבחירה בשניים לא היוותה הפתעה וכתב על כספי: "הוא הפך לאחד מהרוקיז הטובים ביותר העונה".

אגב, בפינתו האחרונה בה הוא מנסה לעקוב אחרי חלוקת הפרסים האישיים בליגה, שוב העמיד פרשן ESPN הבכיר, מוריס ברוקס, את כספי במקום הרביעי לתואר רוקי העונה ואתמול כתב: "בסך הכל העונה שלו מדהימה, למרות שהזריקה שלו מבחוץ הידרדרה בדרמטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully