וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ממשיכה לצלול אחרי הדרבי

הרוסונרי ספגו הפסד משפיל, הפעם ברבע גמר הגביע האיטלקי, 1:0 לאודינזה ממעמקי הטבלה. אינלר כבש את שער הניצחון

מילאן המשיכה אתמול (רביעי) בשבוע הלא פשוט שלה. אחרי שהפסידה בדרבי 2:0 לאינטר, היא נאלצת לוותר על התואר הראשון שעליו חלמה, הגביע האיטלקי, אחרי שהפסידה ברבע הגמר 1:0 לאודינזה. באיטליה, שם משחקים משחק אחד שקובע את העולה לשלב הבא, מקבלים כעת בחצי הגמר את אודינזה, פיורנטינה ורומא, שכבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא. אדוינזה, אגב, תפגוש את רומא.

גוקאן אינלר היה זה שסידר לאודינזה, שנלחמת על מקומה בליגה, את המקום בין ארבע האחרונות. הקשר השוויצרי כבש את שער הניצחון 11 דקות בתוך המחצית השנייה אחרי שקשרה השמאלי של הרוסונרי, לוקה אנטוניני, השאיר אותו פנוי ברחבה. כל הנסיונות של קלאס-יאן הונטלאר, ששמו עלה כמועמד לעזוב בינואר, עלו בתוהו ולא ממש שינו את התוצאה, שממשיכה את היכולת הרעה של הקבוצה מהדרבי.

אלא שבכל זאת יש למילאן מה לקחת מההתמודדות: החזרה מהפציעה של השוער שלה, כריסטיאן אביאטי, ששיחק 90 דקות. לאונרדו בסיום ניסה להסביר מה גרם לקבוצה שלו להפסיד, ואמר: "נאבקנו לעלות שלב. לא לחצנו מספיק כדי להבקיע את השער". במשחק שינעל את רבע הגמר תארח היום אינטר את יובנטוס בסן סירו, במה שעשוי להיות משחקו האחרון של צ'ירו פריירה אצל הגברת הזקנה בעקבות הספקולציות המתמשכות על ערעור במעמדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully