וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארינאס וקריטנטון יושעו עד סיום העונה

לאחר פגישה עם דייויד שטרן, הודיע הקומישינר כי הוא מקבל את החרטה של השניים, והמיר את ההרחקה הבלתי מוגבלת לעונה

נראה שהסיפור של גילברט ארינאס, ג'וואריס קריטנטון והנשקים שלהם ירדוף אותנו לאורך כל העונה, אבל אחרי הערב (רביעי) דבר אחד הוא בטוח: שני השחקנים הללו לא יחזרו אל הפרקט, לפחות לא השנה. קריטנטון וארינאס נפגשו הערב עם קומישינר הליגה, דייויד שטרן, שהודיע להם כי הם מושעים להמשך העונה. "ה-NBA ערך חקירה מקיפה של האירועים הקשורים למקרה", אמר שטרן בהודעה לאחר הפגישה. "מה שאין עליו עוררין הוא שלאחר ויכוח בטיסה של הקבוצה, גם מר ארינאס וגם מר קריטנטון הביאו נשקים לחדר ההלבשה באולם, כששאר השחקנים בקבוצה והצוות המקצועי באזור, וכיוונו אותם אחד על השני בהמשך לויכוח במטוס".

שטרן המשיך ואמר: "השחקנים עשו זאת בניגוד לחוק ברור בין ה-NBA לאיגוד השחקנים, שאוסר על שחקנים לשאת נשק במתקן של הליגה, והחוקים הללו נמסרים לשחקנים גם בצורה אישית וגם בכתב בכל עונה". הקומישינר הדגיש: "לא מדובר פה על החוקיות של נשיאת הנשק. מדובר על נשיאת נשק במקום העבודה, וזה בלתי נסבל. נפגשתי באופן נפרד גם עם מר קריטנטון וגם עם מר ארינאס. שניהם הביאו חרטה על מעשיהם, והבנה על חומרת המעשים שלהם. שניהם התנדבו לסייע בשירות לקהילה, במטרה להעביר את השיעור שהם למדו לתוך מסר חינוכי לאחרים".

הקומישינר, שהשעה את ארינאס לתקופה בלתי מוגבלת, החליט לתחום אותה בזמן: "אני מקבל את הכנות של השחקנים, ואת הרצון שלהם ליצור מתוך זה משהו חיובי. לכן, אני ממיר היום את עונשו של מר ארינאס, מהרחקה לזמן בלתי מוגבל ללא משכורת, להרחקה משארית עונת 2009/10 ללא משכורת, וכמו כן אני משעה את מר קריטנטון לאותה תקופת זמן ללא משכורת". מקורות מוסרים כי ארינאס וקריטנטון לא צפויים לערער על החלטת הקומישינר. למרות המתקת העונש, השניים עדיין עומדים בפני עונש מהמערכת המשפטית בארצות הברית, כשגזר דינו של ארינאס יינתן בבית המשפט ב-26 למרץ, שם הוא עשוי לקבל זמן מאסר בכלא. קריטנטון כזכור, הגיע לעסקת טיעון עם התביעה, וקיבל עונש על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully