וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון בדרך לעוד עונה בלי תואר

אחרי שהודחה מהגביע בתחילת השבוע, הפסידה ליון 1:0 ללוריין והודחה ברבע הגמר של גביע הליגה. מארסיי וטולוז בחצי הגמר

העונה של ליון, בינתיים רק בזירה המקומית, הולכת מדחי אל דחי. השליטה הגדולה של העשור הקודם בצרפת נמצאת במרחק משמעותי מהפסגה בליגה, הודחה ביום ראשון מהגביע הצרפתי והערב (רביעי) עפה גם מגביע הליגה. שחקניו של קלוד פואל התארחו במגרשה של לוריין בשלב רבע הגמר, אך הפסידו 1:0 וככל הנראה יסיימו עונה ללא תואר, אלא אם כן יעשו את הבלתי יאומן בליגת האלופות או ירשמו קאמבק מרשים בליגה וימחקו את הפרש 11 הנקודות מבורדו.

הרכש הקרואטי, דז'אן לוברן, פתח במרכז הגנת ליון ועלה לה במשחק כולו, כשטעות מוקדמת שלו הובילה לשער הניצחון שכבש קווין גמיירו כבר בדקה הרביעית. ליון, עדיין המומה מההפסד למונאקו בתחילת השבוע, לא הצליחה לנצל את המצבים הרבים אליהם הגיעה והפסידה לקבוצה אותה הביסה 3:0 בליגה רק לפני שבוע, ובאותו מגרש. מסתבר שהעונה שעברה לא הייתה מקרית, וכעת מעמדו של קלוד פואל מעורער מאי פעם.

גם מארסיי בחצי הגמר, לאחר 1:2 על ליל. טוליו דה מלו אמנם העלה את האורחים ליתרון בוולודרום בדקה הרביעית, אבל לוצ'ו גונזאלס הארגנטינאי ענה בחלוף חמש דקות ומתיו ולבואנה, שנראה כבר בדרכו החוצה מהמועדון, המשיך להוכיח את נחיצותו עם שער ניצחון יקר בדקה ה-81.

טולוז עלתה אף היא לחצי גמר גביע הליגה, כשהצליחה לרשום ניצחון חוץ 0:1 על גנגאן מהליגה השנייה, מחזיקת הגביע הצרפתי, למי ששכח. המגן הימני אלבין אבונדו הכריע את המשחק עם שער בדקה ה-54.

בסיבוב הרביעי של הגביע, בו נערכו משחקי השלמה, נרשמה הפתעה אדירה, כשפלאבנק מהליגה השלישית ניצחה 0:2 את נאנסי בחוץ והדיחה אותה בבושת פנים. בולון הצליחה להתגבר על קולמאר מהליגה הרביעית, שהדהימה בסיבוב הקודם את ליל, עם ניצחון 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully