וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קאחה מנצחים בחוץ

אולימפיאקוס השיגה ניצחון גדול 85:89 בויטוריה בפתיחת שלב הטופ 16. ברצלונה ניצחה את מארוסי. סופוט פירקה את ז'לגיריס

מלבד מכבי תל אביב, שהפסידה בסיינה, שוחקו הערב (חמישי) משחקים מרתקים בפתיחת שלב הטופ 16. במוקד תארח קאחה ויטוריה הפסידה בביתה 89:85 לאולימפיאקוס, במשחק שלא רק עשוי לקבוע מי תסיים בראשות בבית ח', אלא גם יפגיש את יותם הלפרין (0 נקודות) וניקולה וויצ'יץ' (4 נקודות) עם ליאור אליהו (8 נקודות), למאבק של הצהובים לשעבר. עוד באותו בית, חימקי מוסקבה ניצחה את ציבונה זאגרב 70:83. בעוד ברצלונה תנסה שלא למעוד מול מארוסי היוונית בבית ה'. בבית ז' הביסה סופוט את ז'לגיריס 65:89.

ברצלונה - מארוסי 69:79

היוונים לא היו יכולים לבחור משחק קשה יותר כדי לפתוח את שלב הטופ 16. מעבר לעובדה שהם משחקים בחוץ, הם פוגשים את הקבוצה שללא ספק מטילה הכי הרבה אימה ברחבי אירופה, ושכלל לא נחלה הפסד עד כה ביורוליג, אלא שמארוסי יצאה בזול מהפלאו בלאוגרנה. הקבוצה המקומית הדורסנית פתחה בסערה והובילה 5:19 ברבע הראשון, אך לאחר מכן הורידה את הרגל מהגז ואפשרה ליוונים החביבים לסיים עם הפסד מכובד. יחד עם זאת ההפרש מעט משקר, שכן מארוסי לא היוותה יריב של ממש ולא הצילחה ולו פעם אחת לצמק את ההפרש למספר חד ספרתי. חואן קרלוס נבארו קלע 17 ומסר 8 אסיסטים והוא נעזר בבוניפסה נ'דונג שקלע 15 והוריד 12 ריבאונדים. חאמון לוקאס הוביל את מארוסי עם 24 ב-28 דקות.

פורקום סופוט - ז'לגיריס 65:89

בזמן ששתי הקבוצות הגדולות של הבית צסק"א ומלאגה, שגם מועמדות להיות אלו שיסיימו בשני המקומות הראשונים, נאבקו ביניהן ברביעי (78:86 לרוסים), שתי הקבוצות המשניות יותר נפגשו לקרב שהיה הרבה פחות צמוד. ז'לגיריס ניצחה את כל שלושת משחקיה האחרונים במפעל והשתחלה לטופ 16, אבל הערב היא התפרקה לחלוטין. סופוט קלעה 12 שלשות באחוזים גבוהים ואחרי שהובילה 36:45 במחצית, המשיה להגדיל את ההפרש בהדרגה עד לסיום. דייויד לוגן הוביל את המנצחים עם 20 ודניאל יואינג הוסיף 16. דאינוס סלנגה קלע 15 ומריו דלאס הוסיף 14 למפסידים, אבל הם היו שני היחידים שקלעו בדאבל פיגרס.

בית ח'

קאחה ויטוריה - אולימפיאקוס 89:85

איזה מאבק צפוי בחבל הבאסקים, כששתי הגדולות של בית ח' ייאבקו על השליטה בראשות הבית. להיסטוריה בין שני המועדונים יש תכונה משונה לחזור על עצמה, ובשנתיים האחרונות נפגשו ויטוריה ואולימפיאקוס בכל פעם בשלב הזה. לפני שנתיים העיפו הבאסקים את היוונים, אבל בשנה שעברה היו האדומים עם ידם על העליונה, ומנעו מויטוריה הופעה בפיינל פור. גם ידם של היוונים הייתה על העליונה בפתיחת בית ה'.

הקבוצה של ינאקיס הגיעה בכושר נהדר ואחרי שבע דקות סוערות של משחק הובילה 8:21 והיממו את הקהל הביתי בויטוריה. המארחת חזרה למשחק עם ריצת 0:11, אבל אולימפיאקוס דקות נהדרות של ג'וש צ'ילדרס ולינאס קלייזה, חזרה להוביל וירדה להפסקה ביתרון שש, 39:45. הרבע השלישי היה הפכפך וצמוד, פרננדו סן אמטריו החזיר את היתרון לקאחה ויטוריה והמשחק הפך צמוד כשליי אפ של ניקולה וויצ'יץ' קבע 63:65 ליוונים בסיום הרבע. חמש נקודות רצופות של יואניס בורוסיס העלו את האורחים ליתרון 77:84, שתי דקות לסיום. עוד שלשה של צ'ילדרס סגרה עניין באופן סופי ואולימפיאקוס רושמת יופי של פתיחה לטופ 16.

הזווית הישראלית של המשחק היא כמובן המפגש בין ליאור אליהו ליותם הלפרין. הפורוורד שממעט לשחק בליגה קיבל 20:37 דקות, קלע שמונה נקודות, הוריד ארבעה ריבאונדים, מסר שני אסיסטים ואיבד שני כדורים. הלפרין שיחק 13 דקות וסיים עם חטיפה וללא נקודות. צ'ילדרס הוביל את המנצחים עם 21 וקלייזה הוסיף 18. את ויטוריה הובילו מרסליניו הוארטס (23) וסן אמטריו (20).

חימקי מוסקבה - ציבונה זאגרב 70:83

שתי הקבוצות החלשות של הבית, על הניר, נפגשו, כשהרוסים, בהופעה הראשונה במסגרת הטופ 16, בפתחו ברגל ימין במטרה לבנות את הבסיס לנסיון ההתגנבות שלהם ל-8 האחרונות. ציבונה, שהגיעה ברגע האחרון לשלב הזה, מתחה את חימקי במשך שלושה רבעים לפני שהתפרקה ברבע אחרון. ריצה של 3:18 סגרה את הסיפור עבור הקבוצה של סרג'יו סקאריולו, שנהנתה מיום גדול של הקלע הבולט שלה בשלב הראשון, קלי מקארתי, שסיים עם 17 נקודות. רוברטאס יבוטקאס קלע 17 משלו והוסיף 9 ריבאונדים ופאולוס ינקונאס תרם 15. מרקו תומאס הוביל את האורחים עם 17 משלו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully