וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "זנדברג זה שחקן שתמיד רציתי"

27.1.2010 / 18:34

מאמן בני יהודה פירגן לקשר הרכש, שערך אימון בכורה ועשוי לפתוח נגד הפועל פ"ת. אוהדים מתכננים להחרים את המשחק

הקשר מיכאל זנדברג, שחתם אמש (שלישי) על חוזהו בבני יהודה, ערך הערב את אימון הבכורה שלו במדים הכתומים. חוזהו של זנדברג עבר בבקרת התקציבים והוא יוכל לשחק במשחק הבית בו תארח הקבוצה את הפועל פתח תקוה בשבת בבלומפילד.

המאמן גיא לוזון אמר הערב לוואלה! ספורט: "מיכאל זה חיזוק משמעותי לקבוצה, זה שחקן שרציתי אותו במהלך כל הקריירה שלי, גם בתחילת השנה הזו. אני שמח מאוד שהוא הגיע לכאן. זה שחקן עם הרבה מאוד איכויות וחוץ מהאיכות שלו כשחקן מדובר גם באישיות כבן אדם. אני בטוח שהוא יפיק מעצמו את המקסימום ונוכל להנות מיכולתו.

"אין כאן שום רמז לשאר הסגל", המשיך לוזון. "חיפשנו חיזוק בזמן האחרון, בלי קשר לתוצאות שהשיגה הקבוצה בחודש האחרון. קבוצה טובה היא קבוצה שיש בה גם שחקנים איכותיים. יש לנו שחקנים איכותיים ולצרף עוד אחד כזה אף פעם לא מזיק. מבחינה מקצועית, אני בסך הכל מקווה שמיכאל יביא את עצמו ואת האיכויות שלו לקבוצה. אם הוא יביא את עצמו הכל יהיה בסדר".

לפחות על פי האימון הערב נראה שהמאמן מתכוון לכלול את זנדברג בהרכב, כשהקשר תורגל יחד עם מהראן ראדי, סיניסה ליניץ' ואסי בלדוט בקישור. לוזון צפוי להחזיר להרכב גם את עוז ראלי, שיפתח כמגן ימני.

שינוי נוסף בחוליה האחורית הוא חזרתו של הבלם הקולומביאני איבן גארידו להרכב הפותח במקומו של ניצן אהרונוביץ' המורחק. גארידו החלים לחלוטין מהפציעה בשריר הירך ולאחר שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה, הוא חוזר להרכב. החלוץ עומר רפס שוחרר מהקבוצה והוא צפוי לעבור לבית"ר שמשון תל אביב מהליגה הלאומית.

בתוך כך הודיעו הערב ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה" כי הם מתכננים להחרים את המשחק נגד פתח תקוה בשבת במחאה על חילוקי דעות עם ההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully