וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "הפסקתי לחשוב על הרצף"

השוויצרי, שהעפיל בפעם ה-23 ברציפות לחצי גמר גרנד סלאם, מתרכז במהות. דוידנקו: "כדי לנצח, אתה צריך להיות כמו פדרר"

כמה תסכול הצטבר אצל נובאק דג'וקוביץ אחרי ההפסד ברבע הגמר של אליפות אוסטרליה לג'ו-וילפרד צונגה. הסרבי, שכבר הוביל 1:2 במערכות אבל נטש את איצטדיון רוד לייבר והודיע לשופט הכיסא שהוא חייב להקיא, ראה את יריבו הצרפתי חוגג את ההעפלה בדרך למפגש עם רוג'ר פדרר.

"זה פשוט מתסכל שלא יכולתי להופיע ברמה שרציתי במערכות הרביעית והחמישית", אמר דג'וקוביץ', שנוצח 7:6, 6:7, 1:6, 6:3, 6:1. "אני לא רצה לחפש תירוצים להפסד, אבל הלכתי להקיא ושלשלתי לפני המשחק. אחרי שני משחקונים במערכה הרביעית הייתי חייב ללכת לשירותים ולא יכולתי להמשיך. לא הייתה שום דרך אחרת שהייתי מצליח לעלות למגרש. זו פשוט הרגשה נוראית".

מנגד, צונגה חגג את הניצחון בהרגשה שחוליו של יריבו הוא חלק מהמשחק. "לפעמים דברים כאלה קורים", אמר הצרפתי. "יש בעיות, אבל אני חושב שזה המשחק. היו לו בעיות עם הבטן, זה מזל רע עבורו ומזל טוב מבחינתי. כשאתה בפיגור של 2:1 אתה חושב על זה שיש מערכה רביעית ושאני חייב לשחק ולתת הכל ואולי אוכל לנצח מכיוון שהמשחק לא הסתיים". על המשוכה הקשה הבאה שעומדת לפניו, הוא אמר: "אני צריך לשחק את הטניס הכי טוב שלי. רוג'ר שיחק בצורה שלא תאמן היום. ניקולאי היה בכושר טוב וזה הולך להיות קשה. כמו היום, אני אתן הכל ואנחנו נראה מה יהיה".

פדרר בעיקר נהנה מהמחמאות

אחרי שהביע חשש מהקרב נגד ניקולאי דוידנקו שכבר ניצח אותו השנה, רוג'ר פדרר יכול נשום לרווחה אחרי עוד ניצחון שמקרב אותו למטרה להשיב לעצמו את התואר באוסטרליה. פדרר חזר מפיגור נגד הרוסי וניצח 6:2, 3:6, 0:6, 5:7 תוך שהוא משלים טורניר גרנד סלאם 23 ברציפות שבו הוא מגיע לפחות עד חצי הגמר.

"זה לא ייאמן כשאני מסתכל אחורה", אמר המדורג מספר 1 בעולם. "מסיבה מסוימת הייתי מעט מודאג שאני לא אעשה את זה הפעם", הוא אמר על כך שהיה בפיגור וסבל משבירה מוקדמת גם בפתיחת המערכה השנייה. "אתה תמיד מאמין שהרצף יישבר אבל הפסקתי לחשוב על זה אחרי הסיבוב השני ואז התחלתי להתרכז בטורניר".

דוידנקו אמר על הפסדו: "היו לי כל כך הרבה הזדמנויות לנצח, הרבה נקודות שבירה. הפסדתי את המערכה השנייה והשלישית ובכזו קלות. אני לא יכול להסביר מה קרה. אתה צריך להיות מוכשר, אתה צריך להיות כמו פדרר. אתה צריך להיות מושלם. הוא מספר 1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully