וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישות כספיות גבוהות מעכבות מעברו של גולן לרומניה

דיווח: דרישת החלוץ לשכר גבוה מ-300 אלף יורו מעכבת את מעברו לאוניראה אורזיצ'ני, שראשיה כבר פנו רשמית ללוקרן

דרישות כספיות גבוהות מונעות בשלב זה את מעברו של עומר גולן מלוקרן לאוניראה אורזיצ'ני, אלופת רומניה, כך על פי דיווחים בתקשורת הרומנית. סוכנו של גולן דודו דהאן המליץ למנג'ר אוניראה, מיחאי סטויקה, להחתים את החלוץ בן ה-27, כאשר גם המאמן רוני לוי מעוניין בשחקן. על פי דיווחים ברומניה, נציגים של אוניראה הגיעו אמש (שלישי) לבלגיה לנהל מו"מ עם לוקרן במטרה לצרף את השחקן לפני סגירת חלון ההעברות.

סטויקה רוצה לצרף את גולן בהשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישה בקיץ, אך הבעיה היא שכרו של החלוץ. ברומניה טוענים כי גולן דורש שכר של למעלה מ-300 אלף יורו שלא מקובל על ראשי המועדון. "יש התעניינות בגולן מצד אוניראה והשחקן מעוניין להגיע לקבוצה", צוטט אתמול דהאן בתקשורת הרומנית. "הבנתי שהוא השחקן היחיד שמועמד להגיע לקבוצה בינואר".

גולן עובר עונה רעה בלוקרן וממעט לשחק. בקיץ, החלוץ לא נכלל בתוכניות המקצועיות של אלכסנדר ינוקביץ', אך גם לאחר פיטוריו של הסרבי, גולן מיעט לקבל דקות משחק אצל ג'קי מאתיסן ובמשחקים האחרונים כלל לא התלבש. בינתיים, האחרון פוטר גם הוא ולוקרן, שנלחמת נגד הירידה לליגה השניה בבלגיה, טרם מינתה מאמן. שמו של גולן, שהצהיר לאחרונה כי הוא מעוניין לעזוב את לוקרן, נקשר גם למעבר לשרלרואה הבלגית, אפואל ניקוסיה הקפריסאית וכן מכבי פתח תקוה, קבוצת נעוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully