וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע קיבלה הנחה על עסקת סוארס

לאחר שברקת סירבה לשחרר את פרגל לר"ג, נקבע כי הקבוצה תפוצה ב-450 אלף שקל. תגובת ר"ג: "הם נבהלו, לא היה פיצוי"

הפועל באר שבע הגיע אמש (שלישי) להסכם במסגרתו תקבל פיצוי של כ-450 אלף שקל מהפועל רמת גן בעקבות עסקת ווילאם סוארס. כזכור, בבאר שבע שקלו לבטל את העסקה לאחר שהתברר לבעלים אלונה ברקת כי הסכום אותו שילמה עבור הבלם הברזילאי, כחצי מליון דולר, גבוה מדי. בבאר שבע החליטו להקפיא את המעבר של פאבל פרגל וברמת גן דרשו להעביר אותו מיידית אליהם יחד עם החלוץ חנן פדידה, אחרת תוגש תביעה כנגד המועדון. אתמול סוכם בין הצדדים שפדידה יישאר בבאר שבע ופרגל עבר לאחר שסוכם גובה הפיצוי. "זה נכון שקיבלנו כמעט חצי מליון שקל פיצוי, כנראה שהלחץ עזר. עכשיו אפשר לומר שעשינו עסקה טובה", אמר גורם בבאר שבע.

מהפועל רמת גן נמסר בתגובה: "בהפועל באר שבע קיבלו מאיתנו תביעת בוררות, וזאת בשל הסחבת בהעברתו של פאבל פרגל לרמת גן כחלק מעסקת סוארס. עניין הפיצוי לא היה ולא נברא מעולם ובסופו של דבר אנשי באר שבע כנראה נבהלו מהתביעה והתקפלו, וקיבלנו את כל הסכום שנקבע מלכתחילה.

"בבאר שבע הבינו כנראה שכל האיומים שלהם והאילנות הגבוהים עליהם ניתלו, שווים לקליפת השום. הבוקר הם חתמו על טופס השחרור של פרגל, אך עד שלא נקבל את הטופס לידנו אנו מודיעים חד משמעית כי התביעה לא תוסר. צריך להזכיר כי אנחנו אמרנו לבאר שבע שאין מבחינתנו בעיה לבטל את העסקה ואף הצענו להחזיר את המקדמה, אבל הם כנראה הבינו שעשו עסקה טובה כי הם מיהרו להעביר את סוארס ונתנו לו לשחק נגד מכבי פתח תקוה עוד לפני שפרגל הגיע אלינו".

חלוץ הרכש ברק בדש, שסיכם את תנאיו החל להתאמן הבוקר בקבוצה. הבלם מור שושן והחלוץ מוחמד כליבאת מנצרת עילית, שהוצעו אתמול על ידי היו"ר רוני ליקוורניק עשויים לסכם, למרות שבאחרון מעוניינת מכבי חיפה. החלוץ מוחמד סאלח עשוי לחתום עד תום העונה. באר שבע אמורה לשוחח היום עם סוכנו של המגן נאור פסר, גלעד קצב, בניסיון לסגור את עסקת העברתו של מגן מכבי פתח תקוה. האחרון יידע את ראשי קבוצתו לשעבר כי הוא עומד לעבור לאדומים.

עדכון ראשון: 13:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully