וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של מכבי ת"א נגד עכו ישודר בשבת

27.1.2010 / 16:45

מאמציו של היו"ר בושינסקי נשאו פרי, והמשחק יועבר ישירות בערוצים של צ'רלטון. פסימיות במכבי ת"א לגבי צירופו של תמוז

במכבי תל אביב מתחילים להשלים עם העובדה כי הקבוצה ככל הנראה לא תתחזק בחלוץ בחלון ההעברות הנוכחי, אולם במועדון עושים כל מאמץ למצות עד הסוף את האופציה היחידה שנותרה והיא חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז. גורמים במועדון אישרו כי תמוז נשאר האופציה היחידה של הצהובים לאחר שהשמות האחרים שהועלו התבררו כלא רלוונטיים.

הערב (רביעי) צפויה הנהלת בית"ר ירושלים לקבל החלטה סופית האם לשחרר את החלוץ. במידה ואכן יוחלט לשחררו, תמוז יעשה את הדרך לקרית שלום עוד השבוע, שכן ביום ראשון בשעה 20:00 נסגר חלון ההעברות. במכבי תל אביב מודעים לעובדה שהסיכויים לכך שהעסקה אכן תצא לפועל אינם גבוהים, אולם יעשו כל מאמץ בכדי להביא את החלוץ לקבוצה.

מבחינה תקציבית, הבעלים מיטש גולדהאר את המהלך. גולדהאר אמר לחברי ההנהלה: "אם תביאו שחקן טוב מאוד שיוכל להישאר במכבי לשנים הקרובות, אני אתן את הכסף לכך. אם לא יימצא שחקן כזה, יש לנו קבוצה מספיק טובה גם בסגל הנוכחי בכדי להשלים את המטרות שלנו העונה ולהישאר בצמרת".

החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה, שהודח יחד עם נבחרתו מאליפות אפריקה, ינחת ביום חמישי בישראל ובמידה וייטול חלק בשני אימוני הקבוצה שנותרו עד המשחק נגד הפועל עכו בשבת, הוא אף עשוי להיכלל בסגל.

הקבוצה ערכה הבוקר אימון ממנו נעדר הבלם איגור טומאסיץ', שנמצא בתהליך החלמה מהקרע בשריר הירך. גם רונאלד ראלדס ערך רק אימון קל בצדי המגרש על מנת להקל על העומס עליו. יוסי שבחון נעדר מהאימון מאחר שחש ברע, וכמובן שמהאימון נעדר גם החלוץ הצעיר מתן לוטטי, שהושאל אמש להפועל רמת גן.

במכבי תל אביב שמחו לבשר כי משחקם בשבת נגד הפועל עכו ישודר בשעה 17:15, אחרי שצ'רלטון וההתאחדת הגיעו להסדר. יו"ר מכבי תל אביב, אביב בושינסקי, ניהל בימים האחרונים מגעים רבים על מנת לאפשר את קיום השידור עבור אלפי אוהדי הקבוצה וגם עבור הספונסרים של המועדון, כאשר מכבי אף הציעה לקחת על עצמה במימון פרטי את שידור המשחק באתר הרשמי של המועדון. כעת נראהכי המאמצים נשאו פרי והמשחק ישודר בסופו של דבר בשבת בערוצים של צ'רלטון, ללא כל קשר למשחקים שכבר נקבעו בלוח השידורים.

עדכון ראשון: 12:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully