וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סוכנו של קשר ויאריאל, סבסטיאן אגורן, חשף כי השחקן סגר את תנאיו בלאציו ויטוס היום (רביעי) לתחום על החוזה. המועדונים סיכמו כי הקשר בן ה-29 יושאל עד תום העונה עם אופציה לרכישה.

* פארמה החתימה עד יוני את קשר ווסטהאם, לואיס חימנז. כרטיסו של הצ'יליאני שייך עדיין לאינטר.

* מתאו קונטיני, שחקנה של נאפולי, הושאל עד תום העונה לסראגוסה מתחתית הליגה הספרדית.

* ג'ובאני דוס סנטוס, הקשר המקסיקני שלא התאקלם בטוטנהאם, עבר בהשאלה לגלאטסראיי הטורקית.

* יילדריי בשטורק, קשר נבחרת טורקיה, עבר משטוטגרט לבלקבורן רוברס ושיחק אצל סם אלרדייס עד סוף העונה.

* פורטסמות של אברהם גרנט צירפה רכש ראשון בפגרה, כשהביאה בהשאלה את קווינסי אוסו אביי, חלוצה הגנאי-יליד הולנד של ספרטק מוסקבה.

* גנואה רכשה את ילד הפלא הסרבי, דניאל אלקסיץ' מוויבודינה נובי סאד, תמורת 2.5 מיליון יורו. החלוץ בן ה-18 הוזכר בעבר כמועמד להגיע למכבי חיפה.

* רומא השאילה לגרוסטו מהליגה השנייה את הקשר מאורו אספוזיטו.

* ספורטינג חיחון החתימה את קשר אספניול, מילאן סמיליאניץ'. הסרבי בן ה-30 הושאל עד תום העונה וחיחון תוכל לרוכשו תמורת שלושה מיליון יורו.

* בולטון החתימה את הקשר האמריקאי סטוארט הולדן (24) והקשר יגיע בהשאלה עד תום העונה מיוסטון דינמו. הולדן הרשים את המנג'ר אואן קויל והוחתם לאחר מספר ימי מבחנים.

שמועות

* זוראן טוסיץ', קשרה הסרבי של מנצ'סטר יונייטד, קרוב מאוד למעבר לקלן הגרמנית עד תום העונה. המאמן זבונימיר סולדו אישר כי הצדדים קרובים לסיכום. על פי הדיווח ב"בילד", קלן תשלם חצי מיליון יורו דמי השאלה ותקבל אופציה לרכישת השחקן.

* ווסטאהם ממשיכה במאמציה לחזק את הסגל ואחרי הצירופים הצפויים של איידור גודיונסן ובני מקארתי, הפטישים מעוניינים בג'יימס ביטי מסטוק ודייויד בנטלי המושמץ מטוטנאם.

* ראן הצרפתית לא תצליח להנחית ככל הנראה את לויק רמי וכעת המאמצים מופנים לצירוף פאהיד בן חלפאלה, קשרה הטוניסאי של ולנסיין.

* בצרפת מדווח כי אספניול מעוניינת בקשר מונאקו, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, ששיחק בעבר במ.ס אשדוד. גם חברו לקבוצה ירקו לקו ומתיאו ברסון מטולוז נמצאים על הכוונת של הקבוצה מברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully