וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש ושמיר יהיו עוזרי מאמן הנבחרת

27.1.2010 / 16:00

למרות החששות, אושר מינויים של השניים לצוות המקצועי של אריק שיבק. בוסאני יאמן את האולימפית, קשת השלוש תורחק

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל התכנסה היום (רביעי) בצהריים, ואחד הנושאים שעמד על סדר היום היה אישור מינויים של דן שמיר ועודד קטש לעוזרי מאמן נבחרת ישראל. בתחילה לא היה ברור האם מינויים של השניים יעבור בצורה חלקה, אך באיגוד הכדורסל היו אופטימיים לקראת הישיבה והמינוי כאן עבר.

קטש היה אמור להתמנות הקיץ לתפקיד מאמן נבחרת הנוער, אך המאמן דחה את האפשרות, וכשבאיגוד פנו אליו ועניינו אותו בתפקיד עוזר מאמן נבחרת ישראל, לא דחה קטש את האפשרות. שמיר מנגד, שהיה עוזר המאמן של רוני בוסאני בנבחרת הקדטים, עזב את תפקיד מאמן הנבחרת האולימפית זמן קצר לפני היציאה לאוניברסיאדה בשנת 2007, מה שגרם לאי נוחות באיגוד הכדורסל. שמיר מוערך מאוד על ידי אנשי האיגוד, שמאמינים כי בתור עוזר מאמן הוא נחשב לאחד הטובים שקיימים בשוק המאמנים בישראל.

מלבד העברת מינויים של השניים צפויים באיגוד להעביר גם את מינויים של תפקידי מאמני נבחרות הטרום גילאים והנבחרות האיזוריות, כאשר רוני בוסאני קיבל את תפקיד מאמן הנבחרת האולימפית. את הישיבה יעביר לראשונה יו"ר הועדה המקצועית החדש של איגוד הכדורסל, שחקן העבר, דוד פריש.

בינתיים יחלו בימים הקרובים נבחרות ישראל הצעירות בהכנות לקראת אליפויות אירופה. אחת הנבחרות שתעשה זאת היא נבחרת העתודה בהדרכתם של יעקב ג'ינו ואורן אהרוני. "כיף ומרגש להתחיל את העבודה", אמר לקראת פתיחת האימונים, מאמן הנבחרת ג'ינו, "יש לנו דרך ארוכה וקשה ומטרה מאד ברורה והיא להחזיר את הנבחרת לדרג א' של אירופה. נעשה הכל על מנת להשיג את היעד הזה". נבחרת הנוער של דני פרנקו תשחק בטורניר אלברט שווייצר היוקרתי לקראת אליפות אירופה לנוער דרג ב' שתיערך בישראל.

בתוך כך, אישרה הוועדה את הרחקת קשת השלוש, כפי שמתוכנן באירופה החל מהשנה הבאה, מ-6.25 מטר ל-6.75 מטר. השינוי ייכנס לתוקף לאחר אישור הנהלת האיגוד החל מה-1 לאוקטובר.

עדכון ראשון: 9:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully