וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקדים עם לוחמים

סקרמנטו עצרה את רצף ההפסדים וגברה 96:99 על הווריורס, עמרי כספי סיים עם נקודה אחת בעשר דקות בלבד. 24 לאודריך

סקרמנטו רשמה הלילה (רביעי) ניצחון נדיר, כשהצליחה לגבור בבית 96:99 על גולדן סטייט ועצרה רצף של שבעה הפסדים רצופים. הקינגס חזרו הביתה אחרי שישה הפסדי חוץ רצופים, ועל אף שהוליכו בבטחה לאורך כל המשחק ופתחו פער של 21 נקודות ברבע השלישי, לקראת הסיום שוב חשפו את חוסר הביטחון המסורתי העונה של הקבוצה ברגעי ההכרעה, אך בסופו של דבר ניצחו.

עמרי כספי ממשיך את התקופה המאכזבת מבחינתו, כשהפורוורד הישראלי נתן את אחד המשחקים הכי חלשים שלו העונה מבחינה סטטיסטית עם נקודה אחת בלבד ורק עשר דקות משחק. כספי סיים עם 0 מ-4 מהשדה, 1 מ-2 מהקו, שני ריבאונדים ואיבוד אחד, ונראה חסר ביטחון ומהוסס בדקות הקצרות בהן שותף.

המצטיין במשחק עבור סקרמנטו היה בנו אודריך, שלא עלה בחמישייה אך שיחק 31 דקות וקלע 24 נקודות עם 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. טייריק אוונס קלע 23 נקודות (8 מ-21 מהשדה), ספנסר הוז הוסיף 18 נקודות ו-13 ריבאונדים. הקינגס אומנם שלטו בריבאונד (49:68), אבל שוב ראו את קווין מרטין מקרטע, שקלע רק 5 נקודות מדאיגות עם 1 מ-9 מהשדה, ולולא ערב קליעות זוועתי של גולדן סטייט (30 מ-94 מהשדה, 32 אחוז, עם 4 מ-23 מהשלוש, 17 אחוז) ודאי הייתה יורדת מהפרקט שוב מנוצחת.

סטפן קרי קלע 27 נקודות לווריורס (עם 9 ריבאונדים), שהתקשו בלי מונטה אליס הפצוע, קרטייר מרטין הוסיף 20, קורי מאגטי קלע 19 וקלט 12, אבל החטיא את 15 הזריקות הראשונות שלו (3 מ-22 מהשדה), ובסוף המשחק גרם לעבירה טכנית שהוציאה את האוויר מגלגלי הקאמבק של גולדן סטייט.

"זה בטח לא היה מהניצחונות היפים שנראו העונה", הודה בסיום פול ווסטפאל, "אבל אני לא הולך להתנצל עליו". ווסטפאל החמיא לשחקניו, במיוחד לשון מיי, שזכה לדקות משחק נדירות אך תרם 7 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-15 דקות. "הוא מתאמן קשה ועובד קשה, וחשבנו שהוא ראוי לדקות".

ווסטפאל גם התייחס ליכולת של קווין מרטין: "אני בטוח שהביטחון שלו נמוך מאוד, זה לא היה הלילה שלו, אבל אני בטוח שהוא עוד יתאושש. זה עניין של ביטחון, של תזמון, של להרגיש את הכדור ואת התנאים. אני חושב שהגישה שלו נכונה, ואני בטוח שהוא עוד ישוב להיות חלק חשוב מהתפוקה ההתקפית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully