וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא העפילה לחצי גמר הגביע האיטלקי

דניאלה דה רוסי כבש בדקה ה-74 מול תשעה שחקנים של קטאניה, שהפסידה 1:0. בורדו עלתה בחצי גמר גביע הליגה

אחרי שפיורנטינה הבטיחה את מקומה בחצי גמר הגביע האיטלקי, רומא חיקתה אותה והעפילה לשם בזכות 0:1 על קטאניה, שהקנה לה את המקום בשלב הבא. כעת ימתינו רומא ופיורנטינה לשני המשחקים הנוספים שישלימו את שלב שמונה האחרונות, כשמילאן תארח את אודינזה (הערב, רביעי) ואינטר תפגוש את יובנטוס ביום חמישי.

דניאלה דה רוסי כבש את שער הניצחון לרומאים בדקה ה-74 במשחק שבו היריבה סיימה עם תשעה שחקנים. הקשר האיטלקי כבש מקצה הרחבה שתי דקות בלבד אחרי ההרחקה השנייה של בלאש אגוסטין. עוד קודם לכן הורחק ג'זפה בלוסצ'י בדקה ה-59. הסיציליאנים, שמדורגים במקום השלישי בליגה, נאלצו להסתדר ללא החלוץ הטרי הפצוע, לוקה טוני והקפטן פרנצ'סקו טוטי, שזכה למנוח.

רומא, שהגיעה למשחק אחרי הניצחון הענק מבחינתה על יובנטוס בליגה 1:2, הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה ולא הצליחה לכבוש, עד שדה רוסי סידר לה שער ניצחון שיפגיש אותה עם מילאן או אודינזה במשחק שיתקיים במהלך פברואר. בכך ינסו שחקניו של קלאודיו ראניירי לתקן את ההדחה המוקדמת בשנה שעברה ברבע הגמר אחרי ההפסד לאינטר 2:1.

* בצרפת: בורדו עלתה לחצי גמר גביע הליגה אחרי ניצחון 2:3 בלה מאן. יוהאן גופראן פתח (13), יוהאן גורקוף הכפיל (37) וירוסלב פלאסיל הצ'כי השלים (49). ללה מאן כבשו: אנתוני לה טאלק (5), ז'ואאו פאולו (39). בשמינית גמר הגביע:
ואן - גרנובל 3:4, אוקזר - סדאן 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully