וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ידעתי שולנסיה תגיע לא מרוכזת"

26.1.2010 / 23:45

מאמן הפועל ירושלים מצא הסבר לניצחון המדהים בולנסיה, שהגיעה לאחר שגברה על ברצלונה, ויודע: "ההמשכיות חשובה"

קשה לחשוב על מספיק סופרלטיבים כדי לתאר את גודל ההישג של הפועל ירושלים הערב (שלישי). החבורה של גיא גודס, שזכתה לביקורות רבות בשבועות האחרונים, הציגה את הצד האחר שלה, כשסגרה פער 14 נקודות מול אחת הקבוצות הטובות במפעל, ולנסיה, על מנת לנצח 75:79 ולפתוח בצורה מדהימה את שלב הבתים השני של היורוקאפ.

יושב ראש הפועל ירושלים, דני קליין, היה פשוט מאושר בסיום. בראיון לתכנית "חמישיות", אמר: "ולנסיה הגיעה למשחק די בשיא, אחרי הניצחון על ברצלונה בליגה. מאז 2004 הם עם 34 נצחונות רצופים באירופה ולא ידעו מה זה הפסד, ואני שמח שהצלחנו לנצח. זה לא היה צפוי. ולנסיה הוכיחה שב-40 שניות היא יכולה לברוח ל-10 ו-12 הפרש, אבל מגיע קרדיט גדול למאמן ולשחקנים, שידעו איך לעצור אותם. ככל שהמשחק נמשך, כך הלחץ עבר לולנסיה".

באשר לעתיד הקבוצה, אם במפעל או בכלל, הוסיף היו"ר: "הקבוצה הזאת די שבירה, לצערי לא הצלחנו לייצר יציבות במשך מספר משחקים בליגה הישראלית, אבל המשחק הזה ייתן לנו לא מעט. יש לנו משחק לא קל מול ראשל"צ בליגה וגלאטסראיי ביורוקאפ, ואני מניח שאם נסמן וי בשבוע הבא הקבוצה הזאת יכולה להתחיל להראות יציבות ולהסתכל בעיניים של כולם. הוגרלנו לבית מאוד קשה, אבל אם נדע לשמור על הבית ולגנוב עוד ניצחון אחד מול גלאטסראיי, יכול מאוד להיות שהפועל ירושלים תעשה הפתעה ותעפיל לשלב הבא".

מאמן הקבוצה, גיא גודס, שספג המון ביקורות בשבועות האחרונים, עד כדי כך שלא היה ברור אם בכלל יישאר בקבוצה, הוסיף: "זה ניצחון גדול. כל הקרדיט מגיע לשחקנים, שעשו עבודה נהדרת. קשה לתאר את ההרגשה לנצח במגרש כל כך ביתי. זה רק ניצחון ראשון, ההמשכיות זה הדבר הכי חשוב.

"שיחקנו חזק בהגנה וחכם בהתקפה במחצית השניה. הכרתי את המאזן הביתי של ולנסיה, אבל לא רציתי לומר זאת לשחקנים. ידעתי שאולי ולנסיה תגיע לא מפוקסת אחרי הניצחון על ברצלונה בליגה. בישראל, כשאתה מנצח את מכבי, אתה יודע שתפסיד את המשחק הבא. קשה להשתחרר מניצחונות כאלה", המשיך המאמן.

דיז'ון תומפסון, הדבק של הפועל ירושלים העונה, סיכם: "עבדנו קשה במשחק הזה, שמרנו טוב והוכחנו הרבה אופי - במיוחד כשהיינו בפיגור לא קטן. ולנסיה קבוצה מצויינת וזה ניצחון מיוחד לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully