וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישת שלום ממאצ'יי לאמפה

אקס מכבי תל אביב קלע 17 ב-79:85 של קאזאן על גלאטסראי בבית של הפועל ירושלים ביורוקאפ. קצורין ובלאט נוצחו

עוד לפני שהחל המשחק של הפועל ירושלים בולנסיה, יצא למעשה בית י' של שלב הבתים השני של היורוקאפ לדרך, במפגש בין גלאטסראי וקאזאן בטורקיה. שתי היריבות של הפועל ירושלים הציגו משחק הפכפך למדי. האורחים מרוסיה הובילו 13:21 בתום הרבע הראשון, אלא שגלאטסראי השיבה עם רבע שני של 20:32, כדי לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 41:45.

קאזאן נטלה בחזרה את ההובלה הרבע השלישי ואף שמרה עליו ברבע האחרון, הרבה בזכות מיודענו מאצ'יי לאמפה, ומשם המארחת לא הצליחה לחזור. זה נגמר ב-79:85 לקאזאן, שקיבלה 17 נקודות מלאמפה, קרסימיר לונצ'אר ומרקו פופוביץ'. מנגד, הוביל אקס מכבי אחר, סימאס יסאיטיס, את הטורקים עם 21. מייק ווילקינסון הוסיף 20.

מי שפתח ברגל שמאל את שלב הבתים השני של המפעל הוא מולי קצורין, שנחל הערב עם קבוצתו, נימברוק, הפסד ביתי מאכזב 65:60 לכוכב האדום בלגרד. פטר בנדה הוביל את הצ'כים עם 14 נקודות שלא הספיקו, ונימברוק, שבבית שלה משחקות גם טלקום אנקרה וגראן קנריה, תקווה להפתיע במחזורים הבאים. כרגע, היא נראית כקבוצה החלשה בבית.

הפתיחה של דייויד בלאט עם אריס סלוניקי את שלב הבתים של היורוקאפ גם היא לא הייתה טובה אחרי שקבוצתו הפסידה 74:72 לחובנטוד בדאלונה, ששלטה מהפתיחה. הספרדים ירדו בסוף הרבע הראשון עם יתרון 11:26, אך אריס כפתה משחק צמוד ברבע האחרון. ג'רמי ריצ'רדסון הוביל את קלעי אריס עם 17 נקודות, קיידרון קלארק הסתפק ב-16. את שחקניו של סיטו אלונסו הוביל אורוס טריפקוביץ', שקלע 13 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully