וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: התחתית בוערת

לא פחות משבע קבוצות נאבקות בתחתית עם מאזן זהה. באר יעקב - הוד השרון 87:89, קרית אתא - הפועל לב השרון 87:78

הערב (שלישי) נערך המחזור ה-15 בליגה הלאומית בכדורסל. את מירב המתח ממשיכה לספק התחתית, שם שבע קבוצות עם מאזן זהה של שישה ניצחונות ותשעה הפסדים.

הפועל קרית טבעון - מכבי אשדוד 93:106

רצץ תשעת הניצחונות של מוליכת הטבלה הגיע לקיצו בצפון אחרי שהקבוצה ספגה למעלה מ-100 נקודות בפעם השנייה העונה ולא מצאה את התשובה. לטבעון המשתפרת היה זה ניצחון שני ברציפות והקבוצה נראית בדרך הנכונה. בריאן אוסברי 32 עבור המנצחת, אייל סולומוביץ' הוסיף 23 וטמיר אריאלי קלע 18. רמון קלמנטה עם 30 ואופיר פרחי עם 18, הוליכו את המפסידה.


אליצור כוכב יאיר - הפועל יקנעם/מגידו 79:60

אחרי ניצחון דחוק על הוד השרון במחזור הקודם, רשמה סגנית המוליכה ניצחון קל, בעיקר בעזרת משחק הגנה טוב בעזרתו היא עצרה את הקבוצה מהשרון על 60 נקודות בלבד. רז מנשה הוליך את יקנעם/מגידו עם 21 נקודות, גיא כהן הוסיף 16 ומריוס מטלון 15. אבירם זלקוביץ' היה הקלע הבולט של כוכב יאיר עם 13, אדיר הרוש ולוגל גורדון הוסיפו 10 כל אחד.

אליצור קרית אתא - הפועל לב השרון 87:78

דורון קרמר ואסף ליפשיץ עם 20 נקודות אל אחד וניר גולן עם 18, היו הישראלים שהוליכו את לב השרון לניצחון חוץ חשוב מאוד בתחתית ולעמי נאווי ושחקניו כבר שני ניצחונות ברציפות. 19 נקודות של בדריק ג'קסון ו-17 של אבי נניקשווילי, לא עזרו למארחת.

הפועל בארי - הפועל חיפה 85:91

האורחים, שהגיעו למשחק הערב עם ניצחון בודד בחמשת משחקיהם האחרונים, המשיכו את התקופה המאכזבת במשחק שהיה ברובו צמוד. בארי עוד פתחה יתרון שהגיע עד 11 בסיום הרבע השלישי, וחיפה עוד הצליחה לחזור, אלא שניצחון לא יצא מזה. בארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות, הרבה בזכות דייויד פאריס, שסיים עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים. מנגד, רוב בראון הציג משחק אופייני של 30 נקודות, אלא שגם זה לא הספיק.

מכבי באר יעקב - מכבי הוד השרון 87:89 (אחרי הארכה)

המארחת ונועלת הטבלה קוטעת סוף סוף רצף הפסדים בן ארבעה, בסיומו של משחק צמוד במיוחד. במצב של 87:87, 6 שניות לתום ההארכה, קלע איי ג'יי דרייטון, איש המשחק של באר יעקב, סל ניצחון, ונתן את האות לחגיגות. דרייטון סיים עם 26, כאשר את המפסידים הובילו צפריר וולפר וסטנלי ברנדי עם 17 נקודות כל אחד. כעת, משתוות הקבוצות בטבלה ולשתיהן 21 נקודות.

הפועל נצרת עילית - אליצור רמלה 61:86
מ.כ הבקעה - אליצור יבנה 68:82

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully