וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים זכתה בגביע הטוטו

עידן ורד (52) עזר לבית"ר ירושלים לשכוח מהצרות בליגה ולהניף את הגביע, אחרי שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על הפועל רעננה

מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, הצהיר בשבועות האחרונים שהקבוצה שלו ממוקדת כרגע במטרה אחת בלבד: זכייה בגביע הטוטו. מחזיקת גביע המדינה עמדה במשימה שלה, כשניצחה בקושי רב את הפועל רעננה 0:1, למרות שהייתה הרבה יותר טובה ממנה, מה שהספיק לה להניף בפעם השנייה בתולדותיה את התואר השלישי בחשיבותו בארץ. להפועל רעננה, שקיוותה להכניס בפעם הראשונה תואר לארון, לא ממש הלך וכעת היא תחזור למאבקים הבאמת חשובים שלה על ההישארות בליגת העל.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים חוגג זכייה בגביע הטוטו. ברני ארדוב
ריקן והחברים מניפים את הגביע/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים נתנה את הכל, החמיצה פעם אחר פעם נגד הקבוצה שהשאירה את מכבי חיפה מחוץ למפעל בסיבוב הקודם אחרי 2:3 דרמטי. טוטו תמוז, ברק יצחקי ועידן ורד הגיעו ללא מעט הזדמנויות, אבל בכל פעם נראה היה שמשהו חסר שם. רעננה, לעומת זאת, נראתה יותר כמו קבוצת ליגה לאומית מאשר מועדון ששואף להיות יום אחד בצמרת הכדורגל הישראלי.

מעט מאוד צופים הגיעו הערב (שלישי) לאיצטדיון רמת גן, ולמרות המפגש הפחות סקסי בשלב הזה, לפחות מבחינת כדורגל היה במה לצפות, כששחקני בית"ר ירושלים, שהגיעו לאחר המשבר עם ההפסד למכבי פתח תקוה והתיקו נגד הפועל פתח תקוה, פשוט רצו יותר. עידן ורד היה האס של שום שהמתיק מעט את התחושה הרעה שאיתה מסתובבת בית"ר בתקופה האחרונה. ורד כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-52 וסגר את הסיפור מבחינת רעננה, שלא הגיעה להזדמנויות במחצית השנייה ועשתה הכל כדי להפסיד בכבוד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 8 - כדור קרן של עידן ורד הוגבה למרכז הרחבה ומצא את הראש של קובי מויאל, ששיחרר נגיחה שנהדפה על ידי שאול סמדג'ה לקרן נוספת.

דקה 11 - כדור חופשי לרעננה הוגבה מצד ימין אל תמיר פור, שנגח בעוצמה, אריאל הרוש הדף והשתלט על הכדור היטב.

דקה 22 - ברק יצחקי שעט קדימה והשאיר את השומר שלו מאחור, ולבסוף קינח עם בעיטה מצוינת שנהדפה על ידי סמדג'ה והגיעה לתמוז, שבעט את הריבאונד, אבל אירמנטס זלמיקאס הרחיק.

דקה 38 - מהלך קבוצתי מצוין היה חייב להסתיים בשער כשריקן העביר משמאל למרכז אל בן שושן, שנגע קלות בכדור בדרכו לשער, אבל טוטו תמוז התערב ובעט החוצה מול השער.

דקה 52 - גול! ריקן הגביה מצד שמאל אל עידן ורד הבלתי מכוסה, שבעט מהאוויר פצצה שפגעה בקרקע ושוגרה לפינה השמאלית של סמדג'ה, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 67 - בית"ר המשיכה לתקוף כשדה לה האסה התקדם לעבר השער ושיחרר כדור מצוין מ-18 מטר, שחלף ליד העמוד.

דקה 74 - טוטו תמוז קיבל כדור ארוך, השתלט עליו וסיים עם בעיטה רעה לגוף של סמדג'ה, שהדף לקרן.

דקה 85 - ברק יצחקי היה חתום על ההחטאה המצמררת של העונה כשתמוז שעט קדימה, עבר את הההגנה ושיחרר למרכז ליצחקי, שנותר מול שער ריק, אבל הבעיטה המצחיקה שלו הלכה ליד השער.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, איתן טיבי, פאולו דה לה האסה, קובי מויאל (חן עזריאל 90), עידן ורד (ג'וניור ויסה 84), עמית בן שושן (עידן טל 77), ברק יצחקי, טוטו תמוז.

הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, עומרי עטיה, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, חיים פונטרמולי, תמיר פור, דויד דיגמלשוילי (דודו ביטון 76), סטיבן כהן (שניר שוקר 63), אבי כנפו (מאור זוהר 69), כריסטיאנו דוס סנטוס (רז כהן 59), ריקארדס בניושיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully