וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הגיעו אל הטופ

פרטיזן בלגרד הדהימה את פנאתינייקוס עם 59:64 ביוון, בפתיחת הטופ 16. ריאל מדריד התקשתה ב-70:77 על פילזן

לאחר לא מעט המתנה וציפייה, נפתח הערב (רביעי) שלב הטופ 16 של היורוליג, ואם לשפוט לפי המשחקים הראשונים, נראה שההמשך הולך להיות רק מרתק עוד יותר. המשחק הראשון של הערב כבר סימן את הדרך, כשלאחר מאבק נהדר, ניצחה צסק"א מוסקבה את מלאגה, המתמודדת המרכזית שלה במאבק על ראשות הבית, 78:86. אבל נראה ששום דבר לא הכין אף אחד לסנסציה העצומה שהתחוללה ביוון, שם הדהימה פרטיזן בלגרד הקטנה את אלופת אירופה, פנאתינייקוס, וניצחה אותה בחוץ 59:64, מה שבוודאי יעשה הרבה שמח לגבי המשך הדרך של אוברדוביץ' ושחקניו.

מכבי תל אביב תפגוש את ריאל מדריד המאיימת במחזור הבא של היורוליג, אך אם לשפוט לפי המשחק ששיחקו הבלאנקוס הערב, ישנן חדשות טובות וחדשות רעות: החדשות הטובות הן שפילזן הצליחה להתמודד עם ריאל במדריד, ואף לא היתה רחוקה מניצחון. החדשות הרעות: ריאל הציגה ווינריות בדיוק בדקות הסיום, שהרגו את הטורקים, בדרך לניצחון 70:77. ואם כבר בטורקים עסקינן, הרי שאולי חדשות רעות נוספות עבור הצהובים הן שפילזן נראית כמו יריבה מסובכת בהרבה ממה שקיוו באלופה הישראלית, ונראה שניצחון מולה לא יהיה משימה קלה כלל.

בית ה'

פנאתינייקוס - פרטיזן בלגרד 64:59

אלופת אירופה קיוותה להופעה קלילה יותר בפתיחת שלב הטופ 16, אבל במקום זה קיבלה את הקבוצה הלוחמנית של פרטיזן, שרשמה את אחת הסנסציות הגדולות של השנה. אם בליגה היוונית רגילים שחקניו של אוברדוביץ' להוביל כבר ב-20 הפרש בסיום הרבע הראשון, הרי שכאן הדברים שונים בהרבה. פרטיזן נצמדה ליוונים, ורק הירדמות שלהם במהלך הרבע השני איפשר למארחים לתפוס פער של 6 נקודות.

שתי הקבוצות הציגו כדורסל חלש מאוד ברבע השלישי, שהיה משמים מבחינה התקפית, והסתיים ב-10:10. בפתיחת הרבע האחרון החלו האורחים בריצת 5:13 נהדרת, בראשותו של דושאן קז'מן, ששלשה שלו קבעה יתרון 2, ונקודות מהעונשין של ראסיץ' העלו ל-57:61. פנאתינייקוס צימקה ל-3, אבל דווקא אז החטיא ספאנוליס פעמיים מהקו, יאן וסלי קלע מהעבר השני פעמיים, ובפרטיזן החלו לחגוג את הסנסציה העצומה. וסלי הוליך את קלעי פרטיזן עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים, פטר בוזיץ' ולורנס רוברטס קלעו 12 נקודות כל אחד למנצחים. לפנאתינייקוס: ואסילי ספאנוליס 14, דיאמנטידיס 11.

בית ו'

ריאל מדריד - אפס פילזן 70:77

סביר להניח שתשומת הלב של אנשי מכבי תל אביב נחלקה הערב בין צפייה בכתבה על מוני פנאן, לבין בחינה מדוקדקת של שתי יריבותיה העתידיות, שנאבקו ביניהן במדריד. הטורקים הגיעו ללא רגשות נחיתות למשחק, וכבר מהפתיחה הראו שהם לא הגיעו לבית הזה כדי להיות שק החבטות של אף אחד, כשסיימו את הרבע הראשון ביתרון 13:19. ריאל הצליחה לחזור לעצמה, וצימקה את הפיגור ל-3 בלבד במחצית.

ברבע השלישי החלה קבוצתו של מסינה להראות את מה שהיא יודעת, כשבולוק, קאוקינאס ויאריץ' מבצעים מהפך, ומעניקים לקבוצתם יתרון 4, 3 דקות לסיום. הטורקים ניסו לשמור על הקצב, אבל אז התעורר בשורות הספרדים סרחיו יול, ובשורה של פעולות נהדרות (לייאפ, חטיפה, וגג גדול על פופוביץ') הקפיץ את המארחים ליתרון 67:74, ומכאן כבר פילזן לא הצליחה לחזור. לואיס בולוק הוליך את קלעי ריאל עם 12 נקודות, רימאס קאוקינאס ודאריוס לאברינוביץ' הוסיפו 11 כל אחד. לפילזן: צ'רלס סמית' 18 (4 מ-9 לשלוש), בוטסי ת'ורנטון 14.

בית ז'

צסק"א מוסקבה - מלאגה 78:86

אי אפשר היה לפתוח את הבית הזה עם משחק גדול יותר, שרק הבהיר את איכויותיהן של שתי הקבוצות הללו. בסיומו של ערב האריכו הרוסים את רצף הניצחונות המדהים שלהם ביורוליג ל-8. כבר מהפתיחה הבהיר ריימונאס שישקאוסקס כי זה הולך להיות ערב גדול שלו, כשהוילך את המארחים ליתרון 5 בסיום הרבע הראשון. הספרדים השיבו מלחמה, ובמשחק מסודר וטוב חזרו עד פיגור 42:38 במחצית. ברבע השלישי שוב פתחה צסק"א את המבערים ועלתה ליתרון 11, אבל פרילנד שמר את האורחים קרוב, והוריד שוב ל-4.

הרוסים שמרו טוב ועצרו את קבוצתו של אאיטו בהתקפה, מה שאיפשר להם שוב לפתוח פער, אבל הספרדים לא הרפו, ובעזרתו של חואן דיקסון, ההחתמה החדשה של הקבוצה, הגיעו עד נקודה בלבד. אלא שאז נקודות של טרג'ן לנגדון ואיבוד כדור קריטי של הספרדים, הכריע את המשחק, ונתן את הניצחון היקר למארחים. שישקאוסקס הוליך את קלעי צסק"א עם 23 נקודות (4 מ-5 לשלוש), טרג'ן לנגדון הוסיף 19 (5 מ-8 לשלוש) וויקטור חרייפה 12. למלאגה: חואן דיקסון 17, רוברט ארצ'יבלד 16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully