וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת באיטליה: ליפי יעזוב אחרי גביע העולם

לפי ה"קוריירה דלו ספורט", מאמנה של נבחרת איטליה יסיים את תפקידו בקיץ בגלל מחלוקות עם ראשי ההתאחדות האיטלקית

לפי התקשורת האיטלקית, המונדיאל יהיה שירת הברבור של מאמן נבחרת איטליה מרצ'לו ליפי, מבלי שום קשר למה שתשיג אלופת העולם בדרום אפריקה 2010. ה"קוריירה דלו ספורט" דיווח היום (שלישי) כי מחלוקת בין ליפי לבין התאחדות הכדורגל האיטלקית, תסלול את דרכו של המאמן החוצה בקיץ הקרוב, וככל הנראה הוא יחזור לאמן את יובנטוס.

ברקע, השפעתו של ליפי על החתמות שונות ביובנטוס. נשיא ההתאחדות האיטלקית מאוד לא אהב את העובדה שליפי ייעץ ליובה להחתים את אנטוניו קנדרבה מיובנטוס, כאשר הייתה לו השפעה גם על חזרתם של פאביו קנבארו ופאביו גרוסו בקיץ שעבר. בנוסף, בזמן כהונתו השניה של ליפי כמאמן הנבחרת הופנו לעברו לא מעט ביקורות על יחסיו עם אנשי ההתאחדות ועל ההחלטות המקצועיות שלו.

כפי שפורסם ב"קוריירה דלו ספורט", המועמד המועדף על ידי ההתאחדות האיטלקית להחליף את ליפי בתום המונדיאל הוא קרלו אנצ'לוטי, אלא שהמעבר שלו לצ'לסי פגע בסיכויים שזה יקרה. נאמנותו של אנצ'לוטי לצ'לסי ומשכורתו המנופחת הפכו את מאמן פיורנטינה צ'זארה פראנדלי למועמד המוביל לתפקיד, נכון לעכשיו. עם זאת, נראה כי בפיורנטינה לא מתכוונים לשחרר אותו, כדי שימשיך את הפרוייקט שהחל שם. מאמנה של רומא, קלאודיו ראניירי, נחשב למועמד המוביל והחם כיום, בזכות הנסיון הרב שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully