וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "אני חושב שמארי יזכה בתואר"

הספרדי פירגן ליריבו אחרי ההפסד בשלוש מערכות ברבע הגמר. מארי: "תמיד הערצתי את נדאל". הנין: "מרגישה שהשתפרתי"

בפעם השלישית בעשרה משחקים שקיימו אנדי מארי ורפאל נדאל ניצח הבריטי. הוא אמנם גבר על השור ממאיורקה גם בחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2008, אלא שהפעם, למרות שמדובר "רק" ברבע הגמר, נדמה היה שמדובר בניצחון יותר משמעותי. נדאל אמנם פרש בפיגור של שתי מערכות ו-3:0 בשלישית, אבל נראה היה שהוא פשוט ניסה להמנע מהשפלה כמו 6:0 חלק לבריטי. הפעם, מארי פשוט נראה הרבה יותר טוב מהטניסאי שכולם ידעו שאין שלישי לו, כי תמיד היה ראשון. ואולי סוף סוף הבריטים יוכלו לחגוג ביום ראשון הקרוב תואר גרנד סלאם היסטורי? עד אז מארי יצטרך עוד שני ניצחונות.

בסיום המשחק מארי בחר לפרגן ליריבו הוותיק ואמר: "אני מכיר את רפאל נדאל מגיל 13 או 14 והוא תמיד היה עבורי דמות להערצה. זה השחקן שאני הכי אוהב לצפות בו בגלל האנרגיה שלו. הצלחתי להתגבר על כמה רגעים קשים בתחילת המשחק, אבל שיחקתי טוב בסופו של דבר וגם הייתה לי טקטיקה טובה".

"הוא היה ברמה בלתי ייאמן, לא?", שאל נדאל בסיום כשנדרש להסביר את ההפסד. "גם אני הייתי ברמה גבוהה. אני חושב לאנדי מגיע לזכות פעם ראשונה בגרנד סלאם ואני חושב שהוא יזכה".

טניסאית נוספת שחגגה עלייה לחצי הגמר הייתה ז'סטין הנין, בטורניר השני שלה בלבד מאז הקאמבק הכל כך מתוקשר. הנין גברה על נדיה פטרובה הרוסיה, ובחצי הגמר מחכה לה מפגש מול הסינית המפתיעה ז'יה ז'נג. הנין אמרה היום: "ברור שלא הייתי במיטבי, גם היה לי קשה להתרגל למשחק בשמש, אחרי שעד עכשיו שיחקתי בערבים. היה לי קשה להיכנס לקצב משחק. הייתה לי אנרגיה בכמה משחקונים, אבל בכמה אחרים הייתי מותשת. פשוט ניסיתי להישאר רגועה ולשחק טוב בשובר השוויון. עכשיו אני שמחה כי יהיה לי מספיק זמן להתאושש עד לחצי הגמר ואני ממש צריכה את זה. אבל להגיע לחצי גמר הגרנד סלאם הראשון שלי מאז שחזרתי לשחק זו הרגשה נפלאה".

על היכולת הכללית שלה אמרה הטניסאית הבלגית: "אני חושבת שהשתפרתי משמעותית בטורניר הזה לעומת בריסביין. השבוע הצלחתי לשחק טוב בנקודות המכריעות וזה חשוב מאוד. גם אם אתה לא בשיא הכושר, אתה צריך לדעת איך לשחק טוב בנקודות החשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully