וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריטנטון יצא בזול

השחקן שעמד במרכז פרשיית הנשק בוושינגטון הודה, ויקבל שנה מאסר על תנאי. דווין בראון עובר לשיקגו, ארון גריי להורנטס

ג'וואריס קריטנטון יכול לנשום לרווחה. הגארד של הויזארדס, שהיה הצד השני של פרשת הנשק, במרכזה עמד גילברט ארינאס, הואשם בשתי עבירות שונות של נשק, אך יקבל לבסוף רק עונש של שנה מאסר על תנאי. קריטנטון הואשם בהחזקת נשק לא רשום, ובנשיאת אקדח ללא רישיון, כל אחת מהעבירות הללו יכולה להביא עימה עונש מקסימלי של עד שנה בכלא, אך קיבל עונש מופחת במסגרת עיסקת טיעון. השופט אף קרא לו לעבוד עם צעירים ולסייע להם במועדות כנגד נשק.

עורך דינו של השחקן אמר בתגובה לעסקת הטיעון: "מר קריטנטון, שהיה בן 21 בעת התקרית, מעולם לא נעצר או הואשם באף פשע, ובעסקת הטיעון היום, בה הוא מואשם בהחזקת נשק ללא רישיון, הוא מקבל אחריות על התנהגותו". העו"ד המשיך ואמר: "הוא מצפה להסביר את מעשיו בפני ה-NBA, ולחזור אל הפרקט כמה שיותר מהר". קריטנטון אמר לאחר ההחלטה כי הוא מרגיש מבוכה גדולה.

כזכור, קריטנטון היה השחקן איתו הסתכסך כביכול גילברט ארינאס, במהומה שהתחילה במטוס הקבוצה, ונמשכה בחדר ההלבשה, אז שלף ארינאס נשקים, ואמר לקריטנטון: "בחר אחד". כוכב הוויזארדס הודה בעבירות שיוחסו לו, והוא מחכה למשפט שיכריע את דינו, ואף עשוי לשלוח אותו לכלא, במהלך חודש מרץ. בינתיים, מושעה ארינאס ללא הגבלה מה-NBA.

* רשת ESPN מדווחת הערב כי ניו אורלינס ושיקגו סיכמו על טרייד במהלכו יעזוב דווין בראון את ההורנטס ויעשה דרכו לשיקגו, כשארון גריי יעשה את הדרך ההפוכה. העסקה צפויה להפוך רשמית בהמשך הלילה, כאשר האינטרס המרכזי של ניו אורלינס הוא כלכלי, ממש כמו העסקאות הקודמות בהן ויתרו על ראסול באטלר והילטון ארמסטרונג. בראון קולע העונה כמעט 10 נקודות לערב, בעוד גריי, סנטר מחליף שלא ממש הצליח עד כה בליגה, מעמיד ממוצעי קריירה של 3.8 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully